فیلم تلویزیونی "کلم پلو" به کارگردانی مصطفی نامجو و تهیه کنندگی سید کاظم احمدی به زودی از شبکه استانی فارس به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ 16 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛سجاد عبدی بازیگر "کلم پلو" گفت: تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در روستای "کلاه سیاه" از توابع نور آباد استان فارس توسط دوربین سعید انفرادی به ثبت رسیده است.

این بازیگر تصریح کرد: این فیلم تلویزیونی در ژانر طنز اجتماعی داستان دختری از یک خانواده روستایی را روایت می‌کند که دختر با ورود به شهر برای ادامه تحصیل با اتفاقات و مسائلی روبرو می‌شود و ماجراهایی برایش رقم می‌خورد.

بازیگر فیلم "کلم پلو" افزود: در این پروژه تلویزیونی در کنار هنرمندانی چون مصطفی نامجو، هادی دهقان، الهام کشاورزی و سید کاظم احمدی به ایفای نقش پرداختم.

عبدی، در خصوص نقش خود در تله فیلم "کلم پلو" بیان کرد: در این پروژه نقش یک پلیس آگاهی در لباس شخصی را برعهده دارم.

وی با اشاره به این امر این پروژه با گویش لری استان فارس تهیه و تولید شده گفت: این فیلم تلویزیونی با پخت غذای کلم پلو به عنوان یکی از غذاهای سنتی و محلی استان فارس به پایان می‌رسد.

این بازیگر در خصوص عوامل سازنده‌ این تله فیلم عنوان کرد: مصطفی نامجو کارگردان، سید کاظم احمدی تهیه کننده، سعید انفرادی مدیر تصویر برداری، علی فخار مشاور کارگردان، سجاد رزمجو مدیر تولید و مهدی بازیار مدیر صدابرداری از عوامل این پروژه هستند.
برچسب ها: فیلم ، تله فیلم ، شبکه فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار