کد خبر: ۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ 28 January 2015

رئیس هیات تیر و کمان استان البرز گفت:  اسماعیل عبادی قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به مدت چهار سال در استان البرز تمرین و حتی مسابقه داد اما سه ماه قبل از رقابتهای آسیایی، قزوینی‌ها به او پیشنهاد حضور در این استان را دادند.
حسن رمضانی اظهار کرد: متاسفانه کم کاری و عدم حمایت از این ورزشکار باعث شد او با نام استان قزوین در رقابتهای 2014 اینچئون کره جنوبی افتخارآفرینی کند.
وی افزود: در یکی دو سال اخیر ورزشکاران زیادی از البرز در تیم‌های استان‌های مختلف حضور پیدا کرده و حتی در رقابتهای مختلف موفق به کسب مدال می‌شوندکه امیدوارم با حمایت بیشتر اداره کل فرار ورزشکاران از البرز کمتر شود.
به گزارش ايسنا رمضانی در خصوص شرایط هیات تیر و کمان البرزگفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در هیات برقرار است، در رده آقایان در لیگ برتر کشور حضور داریم و تا پایان هفته چهارم با یک بازی کمتر در جایگاه چهارم هستیم.
وی ادامه داد: به تازگی یکی از ورزشکاران نوجوان استان به نام آرمین رییسی با موفقیت در رقابتهای قهرمانی کشور به تیم ملی راه یافته که امیدوارم بتواند به عنوان کماندار اصلی در تیم ملی بماند.
رمضانی در پایان یادآور شد: استان البرز در رشته تیر و کمان استعدادهای بسیار خوبی دارد که با کمی حمایت می‌توانیم در سال‌های پیش رو کمانداران بیشتری به تیم ملی معرفی کنیم. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار