رئیس پلیس "فتا" استان فارس از دستگیری سارق اینترنتی 250 میلیون ريالي در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 08 December 2015
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "سیدموسی حسینی" گفت: يك شهروند با داشتن مرجوعه قضايي به ماموران پليس "فتا" استان فارس مراجعه و اظهار مي كند پس از خروج از بانک، يك سارق کیف پول و تمام مدارکش را ربوده و متواري مي شود.

وي ادامه داد: سارق پس از سرقت اقدام به برداشت 250 ميليون ريال از حساب اين شهروند مي كند و مالباخته از طريق پيامك متوجه اين برداشت مي شود.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس افزود: شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار ماموران پلیس "فتا" قرار گرفت و با بررسی های فنی و تخصصی كاراگاهان این پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تكمیل پرونده  به پلیس "فتا" احضار شد.

سرهنگ "حسینی" خاطر نشان کرد: متهم پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال نسبت به جرم انتصابی اعتراف كرد و گفت: مالباخته پس از اتمام کار خود در بانک کیف پول و مدارک خود را در محل جا گذاشته که با توجه به خلوت بودن بانک، به محض رویت آن را برداشتم و زمانی که کیف را باز کردم متوجه شدم رمز کارت های عابربانک بر روی آن ها درج شده است.

وي از شهروندان درخواست كرد: رمز کارت های عابر بانک خود را بر روی آن درج نكنند و از رمز های ساده و قابل حدس همچون شماره شناسنامه و تلفن خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار