مدیرکل ورزش و جوانان فارس:همانگونه که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، تنها راه واگذاری ورزشگاه میانرود به شهرداری، در قالب تبصره 3 قانون بودجه و انجام فرایند مزایده است، این مکان جزو اموال دولت محسوب می‌شود و اگر قرار باشد واگذار شود باید در چهارچوب قانون انجام شود. در غیر اینصورت نیازمند مصوبه هیئت دولت است.
کد خبر: ۱۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ 15 March 2015

کمانه در خصوص ورزشگاه میانرود و پیشنهاد شهرداری شیراز برای تکمیل این پروژه، گفت: این پروژه، 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: 2 سال و نیم قبل که من این مسئولیت را پذیرفتم، ضلع شرقی ورزشگاه ایجاد نشده بود اما اکنون تکمیل شده و پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

کمانه تصریح کرد: همانگونه که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، تنها راه واگذاری ورزشگاه میانرود به شهرداری، در قالب تبصره 3 قانون بودجه و انجام فرایند مزایده است، این مکان جزو اموال دولت محسوب می‌شود و اگر قرار باشد واگذار شود باید در چهارچوب قانون انجام شود. در غیر اینصورت نیازمند مصوبه هیئت دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از تامین تمام اعتبار لازم برای ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز خبر داد و گفت: مراحل احداث این ورزشگاه با جدیت و سرعت انجام خواهد شد و امیدواریم طی یکسال و نیم آینده به بهره‌برداری برسد، البته اگر میزبانی رقابت‌های کشتی جهانی به شیراز واگذار شود، این ورزشگاه به آن مسابقات نخواهد رسید.

کمانه همچنین حجم اعتبارات این سازمان را در سال 93 بالغ بر 40 میلیارد تومان دانست و گفت: امسال وزرش و جوانان بیشترین میزان اعتبارات را در مقایسه با سال‌های گذشته داشته است که کل این اعتبارات تا پایان تیرماه 94 و انتهای سال مالی جذب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: یکی از پروژه‌های مهم ورزشی شیراز خانه کشتی است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 10 درصد باقیمانده و تجهیز آن هم با سرعت انجام خواهد شد.

کمانه تصریح کرد: امیدواریم که سال آینده بالغ بر 60 پروژه ورزشی را در سطح استان فارس آماده بهره‌برداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار