نماینده شیراز:از اصناف و کسبه شهر شیراز نیز انتظار داریم مانند همیشه با در نظر گرفتن شرایط موجود اقتصادی میزبانی شایسته برای زائران حضرت احمد ابن موسی (ع) باشند.
کد خبر: ۱۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶ 14 March 2015
به گزارش تابناک فارس، سید حسین ذوالانوار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران، همواره مقصد بسیاری از هم‌وطنان برای سفرهای نوروزی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بسیاری از عاشقان اهل‌بیت (ع) و تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی ترجیح می‌دهند در ایام بهار به شهر شیراز سفر کنند.

وی گفت: این مقبولیت سبب می‌شود که مسئولیت مسئولان شهری در پذیرایی از زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع) دوچندان شود.

ذوالانوار افزود: باید بسترهای میزبانی به‌گونه‌ای مهیا شود که در شان سومین حرم اهل‌بیت (ع) و جایگاه تاریخی و فرهنگی شهر شیراز باشد.

وی تصریح کرد: مردم شیراز همواره به مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و باید در این ایام نیز این مهم در رفتار مسئولان محقق شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام تمام ایرانیان سوگوار بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) هستند که باید در فضاسازی شهری این موضوع موردتوجه باشد.

وی بیان کرد: تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مناسب در راستای معرفی فرهنگی شیعی و ایرانی از نیازهای مهم ایام نوروز است.

ذوالانوار ادامه داد: از اصناف و کسبه شهر شیراز نیز انتظار داریم مانند همیشه با در نظر گرفتن شرایط موجود اقتصادی میزبانی شایسته برای زائران حضرت احمد ابن موسی (ع) باشند.

وی گفت: تمام دستگاه‌های متولی باید در این ایام با تعامل با شهرداری و ستاد تسهیلات نوروزی زمینه‌ساز سفری خوب برای هم‌وطنان عزیزمان باشند.

برچسب ها: سفر نوروزی ، شیراز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار