در پی حادثه تاسف باری که برای علی مطهری در شیراز اتفاق افتاد،شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور از جو سیاسی استان فارس انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹ 13 March 2015
در این نامه ضمن اشاره ای به صحبت های مقام معظم رهبری در آدربایجان مبنی بر درست نبودن اینگونه حادثه ها نظیر اتفاق هایی که در قم افتاد،کارهایی که در مرقد امام انجام شد و اینکه طبق گفته ی رهبری کسانی که واقعا مومن و حزب الهی هستند این کارها را انجام نمی دهند.
 
متن کامل نامه به شرح زیر است:

به نام خدا
(( ...این که شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید بعد یک عده ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم. این را من صریح بگویم، این کارهایی که در قم اتفاق افتاد، بنده با این جور کارها مخالفم. آن کارهایی که در مرقد امام (ره) اتفاق افتاد بنده با این جور کارها مخالفم بارها به مسئولین و کسانی که می توانند جلوی این چیزها را بگیرند تذکر داده ام. آن کسانی که این کارها را می کنند، اگر واقعا حزب اللهی و مومنند، خوب نکنند.می بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است... نظمی لازم است، انظباطی لازم است، مراعاتی لازم است اگر چنانچه به این حرف ها اعتنایی ندارند آنها که خوب حسابشان جداست اما آن کسانی که به این حرف ها اعتنا دارند و مقیدند که برخلاف موازین شرع حرکت نکنند باید مراقب باشند که از این کارها نکنند...)) 28/11/91 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان

جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام

با حضور شما در مسند ریاست جمهوری و با توجه به برنامه های اعلام شده در دوران تبلیغات و به دنبال آن سوگند ریاست جمهوری امیدوار شدیم که شاهد تحقق وعده های حضرتعالی باشیم و اعتراف می کنیم که با توجه به زمان سپری شده، امروز شاهد توفبقات شما و دولت در برخی امور بوده و هستیم. اگر در استان فارس کارد به استخوان نرسیده بود در شرایط فعلی مزاحم اوقات حضرتعالی نمی شدیم.

از جمله حقوق مسلم ملت ایران در قانون اساسی جمهوری اسلامی، برخوارداری از حق آزادی بیان با رعایت ضوابط قانونی است. از شروع فعالیت دولت متأسفانه امکان برگزاری جلسات گروه های اعتدال گرا و اصلاح طلب استان فارس با دخالت عوامل غیر مسئول و کوتاهی مسئولین استانی به سختی ممکن بوده و این جلسات به دفعات لغو گردیده است ، که نمونه های اخیر آن بازگرداندن سرکار خانم دکتر الهه کولایی از فرودگاه شیراز به تهران و به دنبال آن حمله وقیحانه برخی عناصر قانون شکن به دکتر علی مطهری نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی و تجمع غیر قانونی این عوامل در مقابل پاسگاه نیروی انتظامی به مدت چند ساعت و ممانعت از خروج ایشان ازآن مکان جهت سخنرانی و متعاقب آن بازگردان ایشان به تهران، که گویا به یک سنت در این استان تبدیل شده است. حادثه ای که دل هر انسان آزاده ای را آزرده می سازد و اقتدار دولت و نماینده عالی آن در استان فارس را به چالش می کشد.

جناب آقای رییس جمهور چه کسی و چگونه می تواند در این استان دیدگاه های خود را بیان نماید ؟ چگونه می توان ظرفیت های قانون اساسی در آزادی اندیشه و بیان را در استان فارس عملیاتی نمود ؟ آیا وقت آن نرسیده است که با وزیدن نسیم اعتدال ، نور امید به دل مردم استان فارس تابیده شود؟

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
واقعاً چقدر به خودشان زحمت دادند که این نامه را نوشتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
اين نامه متعلق به جبهه إصلاحات نيست
اين نامه جعليه ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار