کد خبر: ۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷ 28 January 2015
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح بسیج محلات و اقشار نکا و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.


به گزارش فارس، مرتضی رمضانی با اشاره به انجام برنامه‌ریزی برای مراسم گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان از سوی سپاه ناحیه نکا اظهار کرد: باید اهداف انقلاب برای نسل جوان و نوجوان به درستی بیان شود و دلایل و علل حماسه انقلاب اسلامی، چگونگی حفظ و حراست از میراث گران‌بهای امام راحل در پایگاه‌های مقاومت بسیج برای اعضا و به‌ویژه نسل جوان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما در طول انقلاب از ابتدای پیروزی، جنگ، تحریم، ترور و تهدیدهای مختلف، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند و اکنون در این فرصت به‌دست آمده در دهه فجر، باید برای بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری در جامعه تلاش کنیم، افزود: همه مسئولان و کسانی‌ که در برنامه‌ریزی دهه‌ فجر دخیل هستند تلاش کنند در کنار کمیت، به کیفیت برنامه‌ها و اثرگذاری آن توجه داشته باشند تا برای رسیدن به اهداف این دهه که همان تبیین درست انقلاب و بیان دستاوردهای نظام اسلامی است، موفق عمل کنیم.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا توجه به برنامه‌های دینی و ارزشی در دستور کار قرار گرفته و برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی و همچنین برگزاری حلقه‌های صالحین از جمله این موارد است.

وی گفت: با توجه به اینکه انقلاب ما ریشه در اعتقادات دینی ما دارد لذا با استفاده از همین ارزش‌ها برای اجرای برنامه‌های مختلف تلاش شده تا دین خود را به انقلاب، نظام، مردم و شهدا ادا کنیم.

فرمانده سپاه نکا ادامه داد: دشمن در طول دوران مختلف این انقلاب تلاش داشت تا با کم‌رنگ جلوه دادن نقش امام و رهبری در انقلاب و دوره‌های مختلف بعد از انقلاب،ارتباط مردم را با رهبری و امام کم‌رنگ کند که هوشیاری و بصیرت مردم، مانع از ایجاد و القای این تفکر شد.

رمضانی تصریح کرد: اکنون مردم با ولایت‌مداری محض، تابع رهبری هستند و تلاش‌ها و حماسه‌آفرینی‌های امام راحل این معمار کبیر انقلاب را در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و بعد از آن فراموش نکرده‌اند و ما هم باید در برنامه‌ها برای تبیین انقلاب و نقش امام خمینی(ره) و رهبری در انقلاب در بین نسل جوان تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال در نکا گفت: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌‌های مختلف شهدا در شهر و روستا، تزئینات پایگاه‌های مقاومت بسیج، نورافشانی در سطح شهرستان در شب پیروزی انقلاب، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، برپایی حلقه‌های صالحین، برگزاری جشنواره سرود، اکران فیلم عمار و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های شهرستان نکا در دهه فجر امسال است که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار