امام جمعه یزد گفت: خواندن نماز برای همه اقشار جامعه سازنده است اما ضرورت دارد نسل جوان و نوجوان را به اقامه نماز تشویق و ترغیب کنیم و مراقب باشیم مشغولیت با فضای مجازی، جوانان ما را از یاد خدا دور نکند.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸ 17 November 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری، در شورای اقامه نماز استان یزد اظهار داشت: باید دلسوز اقامه نماز باشیم و برای احیای این فریضه دینی به ویژه در زمان اول وقت به صورت جماعت جدیت داشته باشیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: دشمن پس از جنگ تحمیلی و شکست در آن، امروز به سوی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده و دین زنان، مردان و جوانان ما را نشانه گرفته است.

ناصری خاطر نشان کرد: هدف دشمنان انقلاب اسلامی دور کردن فرزندان ما از خدا و اسلام است و فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مصداق بارز ابزار دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

وی بیان کرد: شبکه‌ها ی مخرب به دست صهیونیست‌ها در سراسر دنیا گسترش و ترویج یافته و امروز برخی از جوانان ما با مشغول شدن در این فضاهای مجازی از عبادت و ذکر و یاد خدا دور شده‌اند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن هر روز ابزار خود در جنگ نرم را پیشرفته‌تر می‌کند، گفت: سال‌ها است دشمنان اسلام برای گمراه کردن جوانان، زنان و مردان ما تلاش کرده‌اند و امروز بیشتر از هر زمان دیگری در گمراه کردن مردم ایران جدیت به خرج می‌دهند.

وی اظهار داشت: یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن اقامه نماز، توسل به ائمه اطهار (ع) و قرائت قرآن است و گرایش جوانان ما به فریضه دینی نماز موجب می‌شود در افتادن در دام‌های فحشا و منکر مصون بمانند.

ناصری ادامه داد: وقتی انسان با یاد خدا باشد، دیگر گمراه کردنش سخت است اما دشمنان اسلام و انقلاب همواره برای دور کردن فرزندانمان از ذکر و یاد خدا در تلاش هستند و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه دانست و افزود: همه ما باید برای اقامه نماز به ویژه نماز جماعت در بین مردم تلاش کنیم زیرا نماز سنگری قابل اطمینان برای مقابله با فحشا و منکرات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار