فرماندار سابق ساری با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ساری قدرتمند شده است، گفت: می‌دانم که حسین‌زادگان پرشورترین و سالم‌ترین انتخابات را در ساری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۲۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 12 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، مراسم معارفه فرماندار ساری صبح امروز پنج‌شنبه با حضور استاندار مازندران، شهردار ساری، معاون سیاسی استاندار مازندران، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران، دامادی  نماینده مردم ساری و تعدادی زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد.
فرماندار سابق شهرستان ساری در این مراسم با اشاره به اینکه در این مدت که در کسوت فرمانداری بودم تلاش کردم تا خدماتی را در شان دولت تدبیر و امید به همشهریان ارائه بدهم، گفت: شاید در گذشته گفته می‌شد که ساری در جایگاه خود قرار نداشت ولی امروز حرفی برای گفتن دارد.
جواد واحدی در مراسم تودیع خود با بیان اینکه، سعی کردیم با محوریت آیِت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران در مرکز استان تحول ایجاد کنیم، تصریح کرد: قطار توسعه در مسیر مطمئن در حال حرکت است و با حضور دولت تدبیر و امید، استاندار دغدغه مرکز استان را داشتند و این دیدگاه را داشتند که اگر مرکز استان را قوی کنیم می‌توانیم استانی قدرتمند داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در دولتی خدمت می‌کنم که صادقانه کار می‌کند و برنامه‌های اقتصادی دولت باعث مدیریت معشیت مردم شد؛ عنوان کرد: به ویژه مهار تورم که با مدیریت رئیس‌جمهور انجام شده و فضای کار در استان ایجاد شده است.
واحدی رونق دیپلماسی کشور را یکی دیگر از موفقیت‌های دولت بیان و اظهار کرد: با هدایت مقام معظم معظم رهبری در دیپلماسی افتخارات فراوانی کسب شد که فضای آرامی در کشور به وجود آورد .
وی در بخش دیگری از سخنانش به کارهای بزرگی که در مرکز استان در مدیریت شهری و دولتی صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی اجرا شد و در حال اجراست که سال‌های طولانی شهروندان آرزو داشتند و آن جزء همدلی و هم‌افزایی مدیران مرکز استان نبود.
واحدی به حاشیه‌های ایجاد شده درباره این تودیع و معارفه نیز گفت: هیچ فشاری بر روی کسی برای تغییر من نبود و من خودم از استاندار خواستم که در جای دیگری خدمت کنم، سه بار خدمت ایشان رسیدم و گفتم که هر زمان فرد در حد ساری باشد حاضرم کنار بروم .
وی با اشاره به اینکه برای آینده انتخابات نیز حاشیه‌هایی ایجاد شد، تصریح کرد: در انتخابات امانتداری و عدم جانبداری در انتخابات را باید رعایت کنیم و هر کدام از ما فرماندار باشد این اصول را رعایت خواهدکرد.
واحدی ادامه داد: حسین‌زادگان در گذشته که به عنوان فرماندار ساری انتخابات را برگزار کرد فرد مخالف دیدگاه وی رای آورد و به همین دلیل می‌دانم در ساری پرشورترین و سالم‌ترین انتخابات برگزار خواهد شد.
واحدی ضمن قدردانی از سابقه و تجربه حسین‌زادگان، حضور وی را باعث رونق و پیشرفت مرکز استان دانست.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار