مدیر کل آموزش و پرورش فارس امروز (19اسفند) در جلسه شورای اداری استان فارس از کاهش آمار دانش آموزان روستایی خبر داد و گفت: عدم رسیدگی به روستاها از نظر امکانات و تجهیزات، کمبود بودجه برای پرداخت حقوق بیشتر، حق ایاب و ذهاب و بیتوته به معلمان روستا که یک تنه پایه های مختلف را آموزش می دهند از گلایه های معلمین مستقر در روستا هاست.
کد خبر: ۱۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶ 11 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از شبستان، حمید رضا آذری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس امروز (19اسفند) در جلسه شورای اداری استان فارس از کاهش آمار دانش آموزان روستایی خبر داد و گفت: عدم رسیدگی به روستاها از نظر امکانات و تجهیزات، کمبود بودجه برای پرداخت حقوق بیشتر، حق ایاب و ذهاب و بیتوته به معلمان روستا که یک تنه پایه های مختلف را آموزش می دهند از گلایه های معلمین مستقر در روستا هاست.

آذری با بیان اینکه روش تدریس مشکل اصلی آموزش و پرورش است، اضافه کرد: امروز تعلیم و تربیت حرف اول را در کشور می زند لذا اصلاح روش تدریس توسط معلمان حرفه ای و مشاوران توانمند می تواند آینده این کشور را بیمه کند.

مدیرکل آموزش و پروش استان فارس ادامه داد: با وضعیت موجود در 20 سال آینده شرایط خوبی را در قدرت سیاسی و اقتصادی کشور شاهد نخواهیم بود چرا که این دانش آموزان آینده سازان کشور ما هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار