رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: استان فارس آماده همکاری برای تاسیس مراکز فنی و مهارتی کشورهای مختلف دنیا در مباحث اقتصادی است.
کد خبر: ۱۲۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 08 November 2015
تابناک فارس به نقل از مهر: فریدون فرقانی صبح یکشنبه در دیدار رایزنان بازرگانی ایران با بخش خصوصی استان فارس تاکید کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های استان فارس برای همگان مشخص است و بخش خصوصی فارس آماده همکاری در تمامی بخش های سرمایه گذاری، صادرات و واردات است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ما در استان فارس استفاده از توان علمی شرکت های مختلف دنیا است که در این خصوص آمادگی داریم زمین و ساختمان رایگان در راستای راه اندازی مراکز فنی و مهارتی شرکت ها و گروه های اقتصادی بزرگ دنیا قرار دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز افزود: ایجاد ارتباط اقتصادی با کشورهای مختلف به عنوان یک اولویت برای ما مد نظر قرار دارد اما باید از مهارت های فنی و علمی آنها نیز استفاده کنیم.

فرقانی تاکید کرد: امروز بخش خصوصی استان فارس دارای جایگاه مناسبی در راستای ایجاد ارتباط با کشورهای مختلف است که در این راستا باید به توانایی های فارس بیش از گذشته توجه شود.

وی تاکید کرد: رایزان ایران به راحتی می توانند حلقه مفقوده بازرگانی بخش خصوصی با دیگر کشورها باشند به خصوص اینکه امروز بیش از گذشته متوجه توانایی ها و پتانسیل های استان فارس شده اند.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز ادامه داد: فعالیت های گسترده بخش خصوصی باعث به حاشیه رفتن درآمد های نفتی می شود زیرا امروز جهان به سمت درآمدهای غیر نفتی حرکت کرده و استان فارس نیز دارای چنین پتانسیل بزرگی است.

فرقانی با اشاره به اینکه امروز بازار کشور عمان را به عنوان یک مقصد خوب در نظر گرفته ایم، گفت: با هماهنگی های انجام شده رئیس اتاق بازرگانی عمان را به شیراز دعوت کرده ایم.

وی افزود: استفاده از منطقه ویژه استان فارس می تواند در تمامی فعالیت های جنوب کشور تاثیر گذار باشد که در این راستا رایزنان جمهوری اسلامی می توانند سرمایه گذاران خارجی را برای حضور به این منطقه دعوت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار