مدیرکل انتقال خون استان فارس:متاسفانه به دلایل نامعلوم فرهنگ اهدا خون در بین بانوان بسیار کم است و تلاش داریم این امر مهم را در بین آنان نهادینه کنیم.
کد خبر: ۱۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱ 10 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛مدیرکل انتقال خون استان فارس امروز گفت : براساس آمارها امسال 140 هزار واحد خون از طریق مراکز انتقال خون فارس جمع آوری شده که با افزایش 8 درصدی همراه بوده است .
محمد حسین کریمی افزود : با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزوده شدن نیاز فرآورده های خونی، هرساله با کمبود فرآورده های خونی مواجه می شویم که امیدواریم فرهنگ اهدای خون در پایان سال نیز ادامه داشته باشد .
کریمی با اعلام این که پایگاه مرکزی انتقال خون در منطقه آسیاب قوامی شیراز در طول ایام نوروز فعال خواهد بود، گفت: اهداکنندگان می توانند برای اهدا خون به این مرکز و دیگر مراکز انتقال خون استان مراجعه داشته باشند.
وی بابیان اینکه امیدواریم باحمایت بیشتر نیک اندیشان استان بتوانیم ذخایر فرآورده های خونی استان را ارتقا دهیم.
کریمی گفت: در استان فارس در 12 شهرستان پایگاه انتقال خون وجود دارد و این کمبود را از طریق پایگاه های سیار بااعزام پزشک رفع می کنیم.
کریمی افزود: متاسفانه به دلایل نامعلوم فرهنگ اهدا خون در بین بانوان بسیار کم است و تلاش داریم این امر مهم را در بین آنان نهادینه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار