دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت قهرماني استان در بخش بانوان با معرفي برترين‌ها در اردكان به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۱۲۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 07 November 2015


به گزارش تابناک یزد، اين رقابت‌ها كه در دو بخش آقايان و بانوان به ميزباني اردكان پيگيري مي‌شود، در بخش بانوان با حضور اسكيت‌بازاني از شهرستان‌هاي مختلف استان برگزار شد.

در پايان رقابت‌هاي ماده 200 متر و در رده‌ي سنی متولدين 79 و 80،‌ پریسا امراللهی از یزد، نرگس هاتفی و پریسا وثوقی هر دو از اردکان، به ترتيب عناوين اول تا سوم را كسب كردند.

در ماده 500 متر اين رده‌ي سنی نيز پریسا امراللهی از یزد اول شد، نرگس هاتفی از اردکان به مقام دوم رسيد و ساجده اشرفی از بافق نيز بر سكوي سومي ايستاد.

رقابت‌هاي ماده 200 متر رده سنی متولدين 81 و 82 با مدال‌آوري فاطمه محمد شاهی، فاطمه السادات هاشمی نسب  و زهرا کمالی هر سه از اردکان دنبال شد و در مسابقات ماده 500 متر همين رده سنی، شکیلا السادات صنیعی از یزد، فاطمه محمد شاهی و فاطمه السادات هاشمی نسب هر دو از اردکان به ترتيب اول تا سوم شدند.

در رده سني متوليدن 83 و 84 و در ماده 200 متر هم سپیده شجاع الدینی، مریم پایدار و مهتاب اسلامی، اسكيت‌بازاني از اردکان سكوهاي اول تا سوم را تصاحب كردند.

اين مسابقات در رده‌ي سني متولدين 1385 به بالا و در ماده 200 متر با قهرماني حدیث تیموری از بافق همراه بود، در اين ماده فاطمه اسلامی و زهرا فراهانی هر دو از اردکان عناوين بعدي را كسب كردند.

در مجموع مدال‌های کسب شده نيز شهرستان‌هاي اردکان، یزد و بافق به ترتیب در رده‌هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

"علیرضا محمدی" ريیس هیات اسکیت استان يزد در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه يزد، با تمجید از میزبانی خوب ارکان در این دوره از رقابت‌ها، افزود: برای اولین بار این سطح از رقابت‌ها که انتخابی تیم اسکیت استان نیز محسوب می‌شود، در یکی از شهرستان‌های استان برگزار مي‌شود و خوشبختانه علي‌رغم تجربه اول شهرستان اردکان در این سطح از مسابقات، برنامه‌ریزی مناسبی را در اين رقابت‌ها شاهد بوديم.

اين مسئول از این اتفاق به عنوان نقطه عطف ورزش اسکیت استان یاد کرد و افزود: دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت استان با هدف شناسایی نفرات برتر اسکیت باز در دو گروه بانوان و آقایان برگزار مي‌شود و نفرات برتر شانس حضور در رقابت‌هاي كشوري را كسب مي‌كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار