مدیرکل تجهیز و نوسازی مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما مدارس مازندران مشکل سیستم گرمایشی ندارند.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 06 November 2015
قربان‌علی شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اعلام اینکه سیستم گرمایشی مدارس مازندران استانداردسازی می‌شود، اظهار کرد: امسال اعتبار خوبی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس مازندران اختصاص یافت که بخشی از این اعتبارات ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در هیچ مدرسه‌ای از مازندران بخاری نفتی چکه‌ای استفاده نمی‌شود، افزود: به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق اعلام شد اگر برای گرمایش از بخاری نفتی چکه‌ای در کلاس استفاده می‌شود، به ما اعلام کنند تا تعویض صورت گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اعلام اینکه استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس تا دو سال آینده طول می‌کشد، اضافه کرد: سال گذشته 2 هزار و 200 کلاس درس مازندران مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شد.

این مسئول بیان کرد: اولویت استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس را به مجتمع‌ها، مدارس دخترانه و پرجمعیت و روستایی داده‌ایم.

شیرزاد با بیان اینکه بسیاری از مدارس ما از بخاری گازی برای گرمایش استفاده می‌کنند، گفت: در استانداردسازی سیستم گرمایشی از پکیج و حرارت مرکزی استفاده می‌شود.

وی افزود: هدف ما ایجاد رفاه برای دانش‌آموزان است، با توجه به فصل سرما مشکل تجهیز سیستم گرمایشی در مدارس مازندران نداریم.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با تاکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش استفاده از بخاری چکه‌ای در مدارس را ممنوع کرده است، خاطرنشان کرد: روسای آموزش و پرورش شهرستان مناطق باید برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس اعلام نیاز کنند، مشکلی در نوسازی و تجهیز این بخش نداریم.

شیرزاد در پایان سخنانش با بیان اینکه با شروع فصل سرما تمامی سیستم گرمایشی مدارس آماده‎سازی شده است، گفت: به‌منظور ایمنی بیشتر سیستم گرمایشی مدارس بازبینی و نکات لازم برای جلوگیری از نشتی و خطر گازگرفتگی هشدار لازم داده شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
دروغ محض
مدرسه ی که من در آن تدریس میکنم شوفاژ را به دیوار کلاس ها نصب کردند اما بدون موتورخانه!!!!
اگر هزینه اش را بدهند شاید گرما داشته باشیم جمله اداره کل
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با سلام .مدارس مازندران مثل بنت الهدای شهر سرخ رود طبق بخشنامه اموزش وپرورش تا پانزدهم آذر حق روشن کردن سیستم گرمایشی را ندارند.بچه های ما تا اون موقع باید سر کلاس بلرزند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار