تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع)گفت:شیاطین دنبال نفوذ در انسان هستند اما انسان متقی راه نفوذ شیطان را برخود می بندد.آمریکا نمونه بارز شیطان است که امام خمینی به درستی لقب شیطان بزرگ را برای آن برگزید،شیطانی که تلاش می کند با جنگ سخت و نرم در کشور نفوذ کند.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در دیدارمعاون سیاسی و گروه هادیان نیروی دریایی سپاه با استناد به آیات قرآن کریم گفت: اگر انسان غافل شود شیطان در او نفوذ می کند و نفوذ شیطان به معنای از دست دادن حیات معنوی و واقعی انسان است.

وی بابیان اینکه شیاطین دنبال نفوذ در انسان هستند اما انسان متقی راه نفوذ شیطان را برخود می بندد.افزود : آمریکا نمونه بارز شیطان است که امام خمینی به درستی لقب شیطان بزرگ را برای آن برگزید،شیطانی که تلاش می کند با جنگ سخت و نرم در کشور نفوذ کند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود سپاه پاسداران و نیروهای نظامی به لطف خداوند با تقوا در دوران دفاع مقدس و پس از آن مانع نفوذ دشمنان به وسیله جنگ سخت داخل کشورشدند اما جنگ نرم نیازمند هوشیاری بیشتری است که مانع نفوذ دشمن شود.

سرهنگ غضنفری ، معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با اشاره به برگزاری نشست سه روزه هادیان سیاسی نیروی دریایی سپاه کشور در شیراز هدف از برگزاری این نشست سه روزه را مرور تحولات منطقه و هماهنگی بیشتر هادیان سیاسی برای بصیرت افزایی در میان نیروهای دریایی سپاه اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار