مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: شهر شیراز از نظر فضاهای ورزشی دانش آموزی و برخورداری از سالن های استاندارد وضعیت مناسبی ندارد که باید برای بهبود این وضعیت تلاش کرد.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: حمیدرضا آذری چهارشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت سالن چندمنظوره ورزشی خیرساز در مجموعه ورزشی بعثت شیراز افزود: به طور کلی، استان فارس نیز از نظر فضاهای ورزشی بسیار مشکل دارد و زیر میانگین کشوری از نظر این شاخص قرار دارد.

وی گفت: با وجود آن که در جنوب شهر شیراز مجموعه آموزش وپرورش از استخر برخوردار است اما این امکان در شمال شهر وجود ندارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس با اشاره به برنامه این اداره کل برای فروش برخی از املاک مازاد گفت: از محل منابع مالی بازگشته از این محل، در نظر داریم مجموعه ورزشی مدرنی را در شمال شیراز برای بهره برداری دانش آموزان مناطقی همچون قصردشت، فرهنگ شهر، شهرصدرا، شهرک گلستان و منطقه گویُم احداث کنیم.

آذری با اشاره به حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این آیین گفت: هم افزایی امکانات ورزشی اداره های کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان می تواند شرایط خوبی برای میزبانی فارس از رقابت ها و مسابقات مختلف فراهم کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه این اداره کل برای مناسب سازی فضاهای ورزشی دانش آموزی در شهرستان های استان سخن گفت: گاه با هزینه هایی بین 200 میلیون ریال تا 400 میلیون ریال می توان این فضاها را برای استفاده دانش آموزان به شکل بهتری مهیا کرد که به طور قطع در این مسیر گام بر می داریم.

آذری گفت: ایجاد فضای سرپوشیده برای دختران در شهرستان های استان از دیگر برنامه های اداره کل آموزش و پرورش فارس است.

در این آیین، عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در مجموعه بعثت متعلق به آموزش و پرورش فارس با زیربنای یک هزار و 700 مترمربع آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار