عبدالرضا مرادی؛ نماینده مردم ممسنی در مجلس هشتم در پی سخنان علی احمدی(نماینده ممسنی در مجلس هفتم) در مورد پول های کثیف در حوزه تبلیغات انتخاباتی واشاره به خرج میلیاردی رقیبش در یکی از دوره ها؛به منظور رفع شائبه، جوابیه صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 09 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛عبدالرضا مرادی؛ نماینده مردم ممسنی در مجلس هشتم در پی سخنان علی احمدی(نماینده ممسنی در مجلس هفتم) در مورد پول های کثیف در حوزه تبلیغات انتخاباتی واشاره به خرج میلیاردی رقیبش در یکی از دوره ها؛به منظور رفع شائبه، جوابیه صادر کرد.

نظر به اینکه در سایت ها مطالبی به نقل قول از آقای علی احمدی نماینده دوره هفتم شهرستان ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی درج گردیده است که مفاد آن شائبه هزینه میلیاردی توسط اینجانب در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ی ممسنی و رستم را به ذهن خواننده متبادر می نماید؛ لذا جوابیه زیر را صادر نمودم.

1- اینجانب معتقدم که باید سازو کاری برای جلوگیری از ورود پول های کثیف به انتخابات پیش بینی شود و دولت ومجلس شورای اسلامی دواوطلبین انتخابات را مکلف نمایند تا منابع تأمین کننده هزینه های تبلیغاتی و... را قبل از شروع تبلیغات معین و اعلام نمایند.
2- اینجانب در انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی ( و رستم ) داوطلب شدم و علی رغم اینکه فرصت دیدارهای مردمی فراهم نبود ، در فاصله بسیار کوتاه از زمان ثبت نام تا روز انتخابات، توانستم قریب 14 هزار رأی مردم ممسنی ( و رستم ) را کسب نمایم و درانتخابات دوره هشتم نیز با قریب 49 درصد آرای مردم حوزه انتخابیه ممسنی و رستم به عنوان نفر اول وارد مجلس شورای اسلامی شدم.
3- هرچند معلوم نیست که ادعای آقای علی احمدی مبنی بر اینکه « رقیب او در حدود‌ یک‌ و‌ نیم‌میلیارد‌ تومان برای انتخابات مجلس هزینه کرده است. از نصب انواع بنرها در خیابان گرفته تا اجاره تلویزیون در سر چهارراه‌ها و اجاره روزنامه»،» بهره برده ، مربوطه به کدام دوره ی حضور ایشان در انتخابات های دوره های ششم و هفتم و هشتم و نهم ( شیراز) می باشد اما جهت اطلاع جنابعالی و خوانندگان محترم خبرهای آن سایت لازم است اشاره نمایم که ، کل هزینه ی تبلیغات انتخاباتی اینجانب در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی کمتر از سی میلیون تومان شد . بعلاوه اینجانب به علت اینکه قاضی دادگستری بوده و در حال حاضر نیز قاضی دادگاه تجدیدنظر تهران می باشم از پذیرش کمک های مردم خودداری نمودم و اگر شخص یا اشخاصی در انتخابات برای اینجانب هزینه نموده اند اینجانب نیز از آن بی اطلاع می باشم . همچنین چون در آن زمان خارج از استان فارس خدمت می نمودم ، امکان استفاده از برخی منابع که برای مردم بخوبی روشن و در قالب برخی اقلام و مایحتاج عمومی از قبیل برنج ، آرد ، روغن و پوشاک و بن های رفاهی و ... عرضه می شد به هیچ وجهی برای اینجانب فراهم نبود و بعلاوه در همان زمان در سخنرانی های رسمی تبلیغات انتخاباتی توزیع برخی از اقلام ذکر شده را که تحت عناوین کمک های خاص و توسط برخی از افراد صورت می گرفت، توهین به مردم می دانستم . علاوه بر این تنها درایی اینجانب یک واحد مسکونی 110 مترمربعی است که پس از قریب 24 سال قضاوت و یک دوره نمایندگی آن هم با استقراض از بانک ها و بستگان درجه اولم که در سال 1392 خریداری نمودم ،می باشد، نه توان خرید خانه 300 مترمربعی در تهران را داشته ام و نه اینکه در فرهنگ شهر یا معالی آباد و دیگر محله های شیراز و نه در جای دیگری ، ملک مسکونی، هتل و ... ندارم.
4- خوشبختانه لیست کسانی که از آقای دکتر م .ر پول دریافت کرده بودند بر روی شبکه های اجتماعی پخش شد و معلوم شد که اینجانب جزء دریافت کنندگان آن کمک ها نبوده ام .
5- اینجانب جزء استیضاح کنندگان مرحوم کردان وزیر وقت کشور دولت نهم بودم ،نه پولی به اینجانب پیشنهاد شد و نه کسی جرأت داشت که بخواهد به اینجانب پیشنهاد در یافت کمک برای استرداد امضایم را بدهد. در استیضاح مهندس نامجو وزیر وقت نیرو در دولت دهم هم جزء امضاء کنندگان بودم و در صحن علنی مجلس به عنوان یکی از نمایندگان استیضاح کننده صحبت کردم و هیچگونه پیشنهادی هم به اینجانب برای دریافت کمک مالی نشد.
6- لازم به توضیح است که حق شکایت کیفری برای اینجانب محفوظ بوده و در صورت لزوم اقدام قانونی را برای پیگیری موضوع انجام خواهم داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار