مانور نمادین پدافند غیر عامل با حضور یگان های امدادی هلال ‌احمر، اورژانس، آتش‌ نشانی و دانش‌ آموزان مدرسه دخترانه شهید پژمان نیایش، در این مکان آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 26 October 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان: حمیدرضا آذری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس امروز (4آبان) در مراسم مانور نمادین پدافند غیرعامل که با حضور یگان های امدادی هلال ‌احمر، اورژانس، آتش‌ نشانی و دانش‌ آموزان مدرسه دخترانه شهید پژمان نیایش، در این مکان آموزشی برگزار شد، پدافند غیرعامل را برنامه ای برای افزایش آگاهی مردم و کاهش ضریب خطر دانست و گفت: فضای سایبری و ناامیدی نسبت به آینده 2 عاملی است که امروز دانش آموزان را تهدید می کند.

 وی، هدف از اجرای پدافند غیرعامل در مدارس را افزایش سطح دانش دانش آموزان در خصوص خطرات موجود عنوان و تاکید کرد: پدافند غیرعامل سعی می کند با ایجاد آمادگی از بدل شدن یک مسئله به تهدید جلوگیری کند.

 بر اساس این گزارش در ادامه، رحیم آزادی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس نیز با اشاره به وضع کنونی خاورمیانه و جهان، گفت:با توجه به عدم وجود امنیت در اطراف کشور، این نیاز به چشم می خورد که باید آمادگی برای هر نوع تهدید را داشته باشیم.

 وی با تاکید بر اینکه پدافند غیر عامل باید به فرهنگ عمومی مبدل شود و از این رو با همکاری آموزش و پرورش مسابقه انشا در خصوص پدافند غیرعامل را بین دانش آموزان برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار