مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: شهرداری صدرا موظف است که تمام ساخت و سازهای محدوده و حریم این شهر را کنترل کند.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 26 October 2015
عنایت الله رحیمی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا افزود: انتظار داریم شرکت عمران شهر صدرا و شهرداری در این زمینه به شکل هماهنگ عمل و از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: لازم است تعاونی های مسکن از خرید اراضی فاقد کاربری مسکونی در محدوده شهر و اراضی واقع در حریم جدا خودداری کنند و در صورت انجام چنین اقدامی با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس، با اشاره به اینکه شهر صدرا یک شهر جدید دارای طرح از پیش اندیشیده شده است گفت: صدرا باید یکی از بهترین مجتمع های زیستی شهری در استان باشد و این امر جز با اجرای طرح های مصوب این شهر محقق نمی شود.

رحیمی بیان کرد: انتظار ما از شورای شهر و شهرداری صدرا اجرای قانون و حرکت در چارچوب طرح های مصوب قانونی است و لذا هرگونه عدول از قانون و طرح های مصوب تخلف محسوب شده و با مسببان آن طرح ها بدون اغماض برخورد می شود.

او افزود: شهروندان نیز باید از تغییر کاربری املاک خود بدون طی مراحل قانونی پرهیز کنند چرا که هرگونه تغییرکاربری بدون مجوز، علاوه بر خسارت به شهر و تخریب سرمایه های ملی، در نهایت در مراجع قانونی از جمله کمیسیون ماده 100 مطرح شده و منجر به صدور رای تخریب یا برگشت به وضعیت اولیه می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس همچنین خواستار تعیین تکلیف سریع بازنگری طرح تفصیلی شهر جدید صدرا از سوی شرکت عمران صدرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار