استاندار ایلام گفت: اولویت اصلی استان در حال حاضر بحث مرز مهران و تردد زوار است و تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استان برای این مهم بسیج می شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 23 October 2015

محمدرضامروارید در پاسخ به اظهارات سردار مومنی مبنی بر اینکه " "شهر مهران" برای تردد زائران در اربعین حذف شود" گفت: اصولا این گفته سردار مومنی شدنی نیست و مهران مرکز ثقل زوار است و تدابیری لازم برای برگشت زوار اندیشیده شده است.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از غرب آنلاین استاندار ایلام اظهارداشت :  با برنامه ریزی های صورت گرفته تمام زوار از شهر مهران عبور خواهند کرد و در صورت لزوم  و احتمال وجود ترافیک از کمربندی شرقی استفاده می شود.

وی گفت: در این رابطه بحث ساخت کمربندی غربی شهر مهران نیز جزء برنامه های اصلی مسئولان استان بود که متاسفانه صاحبان زمین های این مسیر حاضر به همکارای برای واگذاری زمین نیستند و این پروژه فعلا مسکوت مانده است .

مهندس مروارید گفت :  امیدواریم زوار اعتبات عالیات بدون کمترین معطلی از مرز مهران عبور کنند.

وی بیان کرد : برای رفاه حال زوار پارکنینگ بزرگی در ورودی شهر مهران در حال ساخت است و تمام زوار از محل پارکینک با اتوبوس های شهرداری به پایانه مرزی مهران انتقال می یابند.

استاندار ایلام تصریح کرد: اولویت اصلی استان در حال حاضر بحث مرز مهران و تردد زوار است و تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استان برای این مهم بسیج می شود.

وی گفت : مردم استان ایلام در بحث استقبال از زوار جلوتر از مسئولان حرکت می کنند و سال گذشته حماسه این مردم در استقبال از یک میلیون زایر عتبات عالیات ماندگار و قابل تقدیر بود و قعطا امسال هم این مردم حماسه آفرین خواهند بود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مالک گچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
درود خدا بر مهندس مروارید استاندار دلسوز شهر مان. ما با تمام وجود از مهمانهای اباعبدالله پذیرایی خواهیم کرد بی هیچ خواسته ای امیدواریم خدا قبول کنه
حمیدگراوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
سلام وعرض ادب خدمت استاندارمحبوب ومردمی تشکربابت جوابیه حضرتعالی
از مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
اقای مومنی به جای اینکه کمک کنیدوزیرساختهای مهران واستان ایلام رابرطرف کنی دم ازحذف شهرمهران میزنی که خون بیش ازشش هزارنفرازبهترین فرزندان ایران دران ریخته شده وراه کربلا رابازکردند توفکرمعضل ترافیک تهران باش نه توی سرشهرهای محروم رابزنی
مهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
سردارعزیزمیدانیم که میتوانی شهرمهران واستان محروم ایلام رامحرومترکنی بدان که خون شهدای ایران هست که راه کربلاراازشهر مهران بازکرده است نه شماکه حتی نمیدانستی مهران کجاهست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
اقای مومنی اول مشکل ترافیک تهران وشمال راحل کن بعدشهرمهران راحذف کن
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
به سردار گیر ندید این بنده خدا تخصصش در سر چهارراه ها و اتوبانهاست چه میدونه تمام شهرهای زیارتی ایران مثل مشهد قم شیراز فقط بایستی پول خرج کنی برای آب خوردن مکان پارکینگ و تردد در شهر آنهم چند برابر ازت میگیرند اما مردم استان صلواتی ازشون پذیرایی میکنند از خودروهاشون مراقبت میکنند و خانه های خودشونو صلواتی در اختیارشون قرار میدن مگر این زوار چند روز میخوان در مهران سکونت بکنند که میگن امکانات نداره امکاناتش از استانهای عراق که بهتره اگه مردم طاقت چند ساعت معطلی در گیت ها رو ندارند چه جور طاقت ساعتها مطعلی در عراق رو خواهند داشت شهرداری تهران در مسیر مهران کربلا مستقر میشه و این موضوع میتواند خدمات شایسته ای به زوار ایرانی کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار