عزاداری روز تاسوعا در شیراز از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آغاز می شود و ختم آن با شروع نماز جمعه خواهد بود.تعدادی از مداحان استانی و سعید خائف پناه در عزاداری روز تاسوعا حضور خواهند داشت و پیش بینی می شود همانند سال گذشته 25 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 22 October 2015
به گزارش تابناک فارس:عزاداری روز تاسوعا در شیراز از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آغاز می شود و ختم آن با شروع نماز جمعه خواهد بود.

تعدادی از مداحان استانی و سعید خائف پناه در عزاداری روز تاسوعا حضور خواهند داشت و پیش بینی می شود همانند سال گذشته 25 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

ویژه برنامه های تاسوعای حسینی در شیراز که از نماز صبح تا ساعت 23 ادامه می یابد عبارتند از: قرائت زیارت عاشورا، ترتیل خوانی قرآن کریم، نوحه خوانی، مرثیه سرائی و عزاداری و تشکیل حلقه های معرفت با موضوع حماسه حسینی در حرم مطهر برگزار می شود.

تعزیه و تئآتر خیابانی، ارائه خدمات مشاوره رایگان، نمایشگاه ستارگان بصیرت، مسابقه عکس با موبایل و جلسات سخنرانی با حضور کارشناسان مذهبی با محوریت تبیین اهداف قیام کربلا از دیگر برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم نورانی حضرت شاهچراغ (ع) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار