فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ منقل خانه در اطراف حرم های مطهر پاک سازی شده است، گفت: این حرم های مطهر مایه ایجاد بسترهایی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 22 October 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس در مراسم غبارروبی آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری و تقدیر از تولیت آستان، گفت: فراهم کردن بستر لازم برای زائرین این حرم مطهر همواره مد نظر قرار داشته و دارد.

 وی با تاکید بر اینکه این حرم های مطهر محل های امن برای مردم محسوب می شوند، افزود: این محل های مقدس از مصادق امنیت در کشور هستند و این حرم مطهر نیز چنین جایگاهی دارد.

 رئیس پلیس فارس با اشاره به حضور مردم در روزهای یک شنبه و پنج شنبه ها در این حرم مطهر، تصریح کرد: این حرم های مطهر مایه ایجاد بسترهایی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

 وی با یادآوری این مطلب که بیش از 20 منقل خانه در اطراف حرم های مطهر پاک سازی شده است، اظهار داشت: اقدامات در این خصوص ادامه دارد و وجود معتادین پرخطر بر کسی پوشیده نیست.

 سردار گودرزی با اشاره به اینکه امیدواریم با اجرای طرح ساماندهی جامع بافت قدیم، معضلات اجتماعی که در اطراف این حرم ها هستند، از بین برود، افزود: همه هر زمانی که به مشکل برخورد می کنند به این امامزادگان متوسل می شوند و پلیس نیز از این قائده مستثنی نیست.

 وی، ایجاد امنیت برای زائرین را توفیق الهی دانست و یادآور شد: طواف اموات از اقدامات خوبی انجام می شود، طواف اموات افتخاری برای شیعیان است که باید با مدیریت شکل بهتری بگیرد.

 گودرزی از حضور یگان ویژه نیروی انتظامی در عزاداری های دهه اول محرم خبر داد و افزود: بیشتر اقدامات به شکل پنهانی است و تعداد زنان ولگرد خیابانی در این منطقه دستگیر شدند اما با همه این اوصاف سعی می کنیم سعی می کنیم حضور موثرتری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار