امام جمعه قلعه رئیسی در خصوص قتل اخیر اظهار نظر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 13 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی حقا و انصافا در تأمین امنیت داخلی کشور با تمام وجود ایثار و فداکاری می‌کند که جا دارد یاد و خاطره همه شهدا مخصوصا شهدای امنیتی اخیر را گرامی بداریم.

وی گفت: از همه مردمی که در هر دو بخش با این عزیزان همکاری کردند سپاسگذاری میکنم.

حیدرخواه گفت: امروز صبح یک نفر دیگر از متهمان پرونده خودش را به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی معرفی کرد که جا دارد از همه عزیزانی که از ابتدای حادثه برای حل این مسئله پیشقدم شدند مخصوصا بزرگان و معتمدین و مسؤلین و شورای شهر تشکر کنم. از خبرنگاران و پایگاه‌های خبری که با صداقت و ملاحظه امنیت و آرامش روانی و انتظامی مردم و منطقه اطلاع رسانی کردند تشکر میکنم و به مردم عزیز توصیه اکید میکنم در این زمینه از هر نوع شایعه و سخن پراکنی‌های بی سند خودداری کنند و هر خبر و سخن و شایعه در این زمینه را باور و منتشر نکنند.

وی گفت: هر دو طرف حادثه مشخص است و امروز در اختیار دستگاه‌های قضایی و امنیتی هستند. همانطور که تاکنون در کمال بزرگ منشی و سعه صدر این مسأله پیگیری شده از این به بعد نیز بر اساس قانون و عدالت پیگیری خواهد شد و خانواده مقتول با استفاده از ظرفیت‌هایی حقوقی و قضایی و انتخاب و مشاوره با وکلا و افراد امین و دلسوز حق و خون خودشان را مطالبه خواهند کرد.

حیدرخواه ادامه داد: بحث در پیرامون عوامل و آسیب‌هایی که باعث شکل گرفتن چنین حوادث دردناکی می‌شود زیاد هست که انشاءالله در آینده مفصل به آن خواهیم پرداخت، اما همه مسؤلین و مردم و جوانان باید بدانند که امنیت و آرامش خواسته و نیازی مشترکی است که به مثابه کشتی نجاتی است که جامعه را به ساحل نجات می‌برد.
وی گفت: موظف به مراقبت از آن هستیم. اگر امنیت یک جامعه دچار آسیب شود دیگر هیچ چیزی در جامعه و زندگی شخصی کارامدی و تاثیر و لذت خود را نخواهد داشت. نه پول پولدار نه قدرت قدرتمند و نه وجهه و آبروی بزرگان. همه باید دست به دست هم بدهیم برای حفظ این گوهر و نعمت بزرگ که هزینه بس گرانبهایی مثل خون پاک شهدایمان را برای آن دادیم.

حیدرخواه تصریح کرد: بازار ما مدرسه ما مساجد ما دستگاه‌های نظارتی ما جوانان و مردم ما خانواده‌ها و پدران و مادران همه و همه باید دست به دست هم بدهند و با همدلی و هم افزایی ریشه این آسیب‌های خانمان برانداز و جامعه سوز را برکنیم و انشاءالله محبت و برادری و رشد و کمال انسانی را که ضامن سعادت و سلامتی و خوشبختی دنیوی و اخروی ماست جایگزین آن کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار