فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: موفقیت پلیس در مأموریت‌ها در گرو آموزش مدون و هدفمند است.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 07 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی در نخستین نشست قرارگاه جهادی آموزش اظهار کرد: کارکنان همه رده‌های انتظامی در استان بایستی به صورت مدون و هدفمند در امر آموزش و انضباط تحت آموزش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش در سازمان پلیس تعطیلی ندارد،اضافه کرد: کارکنان بایستی به سه اصل ایمان، انضباط و آموزش اهتمام جدی داشته باشند و این سه اصل مکمل هستند.

این مقام انتظامی به روز بودن را از اهم اهداف آموزش دانست و تصریح کرد: کارکنان با ارائه آموزش می‌توانند از تجهیزات به روز نیز استفاده کنند و استفاده پلیس از تجهیزات به روز در خدمت جامعه و خدمات رسانی به شهروندان موثر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه آموزش بایستی به صورت ملموس در رفتار کارکنان احساس شود، اظهار کرد: امید شهروندان در نخستین لحظات حوادث به پلیس است، لذا رفتار پلیس چنانچه رفتاری صالح و درست و برخاسته از اعتقادات و ایمان باشد بدون شک در جلب اعتماد عمومی موثر بوده و به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه نهادینه خواهد شد.

سردار سلمانی با توصیه به دست اندرکاران آموزش در انتظامی استان، گفت: همه مدیران و فرماندهان باید بسترهای لازم را برای رشد و تعالی کارکنان خود فراهم کرده و از استعداد و توانمندی‌های آنان در جهت نیل به اهداف مقدس سازمانی استفاده کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار