امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : در حالی که مردم غزه صبورانه و مظلومانه مقاومت می کنند نشانه‌های فروپاشی صهیونیست‌ها نمایان شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ 05 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار بیان  کرد: روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل است. با تشکیل این روز نام فلسطین و مظلومیت آن زنده شد. این روز برای فریاد خشم مسلمان جهان علیه جنایتکاران صهیونیسم است.

وی افزود : این روز نماد حق و باطل، عدل و ظلم در دنیای امروز است. در روز قدس امسال نه تنها کشورهای مسلمان بلکه انسان‌های آزاد سراسر دنیا با شعار علیه ستمگران کاخ آنان را به لرزه درآوردند. روز قدس نشان می‌دهد مردم مسلمان امت واحدی دارد.

وی اظهار کرد: عملیات طوفان القصی ثمره روز قدس است. وقتی دیدند انقلاب اسلامی با پیوند با خدا در این مسیر قرار گرفتند و یک رویکرد جدید برای تقوای اسلامی به وجود آوردند آگاهان جهان را نیز متوجه اسلام کرده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : بیش از ۶ ماه از طوفان القصی می گذرد و چهره واقعی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به ما نشان داد.

وی خاطرنشان کرد : مراسم روز قدس تنها یک راهپیمایی ساده نیست، خونی است که در رگ امت اسلامی جریان پیدا کرده است و وحدت جامعه اسلامی را به دنبال دارد، مردم فلسطین احساس می کنند که پشتیبان و حامی دارند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار