منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی : من خودم مدیر پروژه و کارگاهی در حوزه‌های عمرانی هستم اینکه برخی از مدیران عنوان می‌کنند اجرایی عمرانی هستند این دو روی سکه است، چون برخی فقط مدیر بودند، اما اجرایی نبودند.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ 01 April 2024

با هدف تسریع در روند اجرای پل کلو سی سخت و بررسی مشکلات این طرح منحصر به فرد منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در کارگاه این طرح با مدیران و متولیان اجرایی طرح گفتگو کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدای این نشست مدیر اجرایی پروژه، مهم‌ترین مشکلات مربوط به اجرای پروژه را اخذ اعتبارت لازم و معارضات سد راه پروژه بیان کرد و گفت: برای حوضچه‌های ماهی تاکنون اقدامی نشده است طرح جامع پایه برق انجام شده، اما از طرف اداره راه و شهرسازی مصوب نشده است.

وی گفت: مهم‌ترین مشکل برای ادامه اجرای پروژه بستن جاده است به این دلیل که پایه‌ها از هر دو سمت، جاده کنونی را قطع می‌کند و جاده موقت به جاده روستای بیاره متصل شود که قبل از عید با کمک راهداری در جا‌های که نیاز بود ماشین آلات را در اختیار دوستان قرار دادیم که فقط باید شورای ترافیک استان در بحث مسدود کردن جاده همکاری کند.

وی ادامه داد: مدت زمان بسته شدن جاده را حداقل چهار سال و برنامه زمانبدی اجرای پل سه ساله است که اگر بحث نقدینگی حل شود می‌شود در سه سال به اتمام رساند.

معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: برای ادامه اجرای پروژه بحث ترافیکی مهم‌ترین موضوع است، چون بستن مسیر برای ۴ سال طرح قوی نیاز دارد.

عیسی شهامت گفت: از زمان مطالعه طرح قرار براین شد این پل صرفا بر اساس سواره رو نباشد و جایی برای گردشگران پیاده رو هم باشد که حتما دو طرف جاده امکان استفاده پیاده رو باشد و اگر غیر از این باشد بسیار بی روح می‌شود.

شهامت در خصوص اعتبارات پل گفت: این طرح اعتبار مصوب دارد و عملا تخصیص‌های دور دوم سفر هیات دولت بصورت رسمی شروع نشده است. قول می‌دهیم این محور ویژه دیده شود، زیرا که بنا به حکم استاندار بنده مسئول پیگیری مصوبات سفر هستم باز هم تاکید بر تعریف گردشگری بر روی پل دارم.

بهرامی : برخی مدیر هستند اما اجرایی نیستند / نیاز باشد خودم آستین بالا می زنم

منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: من خودم مدیر پروژه و کارگاهی در حوزه‌های عمرانی هستم اینکه برخی از مدیران عنوان می‌کنند اجرایی عمرانی هستند این دو روی سکه است، چون برخی فقط مدیر بودند، اما اجرایی نبودند.

محمد بهرامی ادامه داد: از شرکت تقدیر می‌کنم که با دستان خالی ادامه داد، چون بخش خصوصی اگر جای شما با عدم دریافت تخصیص روبرو می‌شدند تا الان کار را رها کرده بودند، اما باید بدانیم این چند ماه دوران گذر است و کسی که مسئولیتی را متقبل می‌شود با دیگران تفاوت دارد شاید برخی از مدیران اولویت شان جایی دیگری باشد، اما امسال دیدگاه‌ها با قبل از این فرق دارد.

بهرامی افزود: بحث سی سخت تنها نیست بحث توسعه منطقه است و ما با تمام توان پشت این قضیه هستیم. این پروژه زمانی شروع شد که دکتر شهامت مسئولیت داشتند و اطلاعات کافی را دارند الان هم پیگیر مصوبات سفر هستند که می‌طلبد یک نفر از طرف شرکت با ایشان و من در ارتباط باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما حسن نیت خود را نشان می‌دهیم، اما اگر کم کاری باشد از ناحیه ما نخواهد بود خاطرنشان کرد: در بحث اصلاح نقشه برای طراحی گردشگری و پیاده روی با ضریب بالاتری در خصوص تحمل پل باید مطالعات را ادامه داد، زیرا ارزش پل به اهداف گردشگری مرتبط است و ما باید از حداکثر ظرفیت پل برای گردشگری بهره برداری کنیم.

محمد بهرامی گفت: نیاز باشد ما خودمان آستین‌ها را بالا می‌زنیم و همکاری خواهیم کرد و اتصال این پل به آزاد راه اصفهان شیراز در برنامه‌های ما است و در این خصوص با منتخبان استان بوشهر مذاکراتی طی این مدت داشتیم که همکاری کنند.

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تخصیص با هماهنگی پیگیری خواهیم کرد، چون با خزانه کشور و استان در ارتباط هستیم و با مدیرعامل شرکت حتما تعامل خواهیم داشت انشالله شما با شیب تندتری پروژه را ادامه دهید، چون نیاز منطقه است و ما دنبال این هستیم که جاده‌های امن پیاده کنیم و ضریب امنیت جاده‌های ما قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار