رئیس پلیس راه استان ایلام ؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : رانندگان با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 18 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان کرد: با توجه به هشدار قرمز از سوی سازمان هواشناسی، از روز ۲۸ اسفند تا اول فروردین، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای استان ایلام پیش بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت : رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

سرهنگ کهزادی ادامه داد : اطمینان از آماده به کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت دارند الزامی و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد : رانندگان با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار