مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع ۳۰۰ تن میوه در بازار برای روزهای عید در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ 18 March 2024
توزیع ۳۰۰ تن میوه برای روزهای عید در کرمانشاه

ایرج صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۳۰۰ تن میوه برای روزهای عید مردم خریداری شده که شامل ۲۰۰ تن پرتقال و یکصد تن سیب است که در مکان های تعبیه شده در سطح شهرستان ها و شهر کرمانشاه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ۲۰۰ تن پرتقال تامسون مورد نیاز از استان مازندران خریداری و به استان کرمانشاه حمل شده و اکنون در سردخانه ها موجود است و ۵۰ تن سیب خریداری شده از شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی نیز حمل و در سردخانه ها انبار شده و ۵۰ تن مابقی نیز  به زودی حمل می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این میزان میوه خریداری شده پاسخگوی نیاز میوه شب عید مردم استان باشد، اما در صورت نیاز بیشتر می‌توان از ذخایر ملی سازمان مرکزی تعاون روستایی نیز استفاده کرد.

صفایی تشریح کرد: میوه ها با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه خواهد شد، قیمت مصوب برای برای پرتقال ۱۹۰ هزار ریال و برای سیب قرمز و زرد ۳۲۰ هزار ریال برای مصرف کنندگان است.

وی بیان کرد: تامین و توزیع مناسب میوه نوروز با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ در روزهای پایانی سال اجرا می‌شود، ۴۷ مرکز در سطح شهرستان ها و ۴۰ مرکز نیز برای شهر کرمانشاه تعیین شده است.

صفایی ابراز کرد: با همکاری سازمان میادین تره بار پیش بینی شده تا در مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه نیز مکان‌هایی برای توزیع میوه شب عید در اختیار اتحادیه تعاون روستایی قرار داده شود.

وی در پایان گفت: توزیع میوه‌ها از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، امید است که بتوانیم توزیع میوه‌ها را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار