سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت نظم ،قانونمداری و تکریم ارباب رجوع اولویت کاری آموزش و پرورش استان است.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 16 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی آرند، در آئین آخرین مراسم صبحگاهی با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، با تاکید بر رعایت نظم کاری افزود:رعایت نظم و انضباط کاری توسط کارکنان در این نهاد باید مورد توجه قرار گیرد.
وی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به آنان هم در اداره کل و در سایر ادارات شهرستان‌ها و مناطق را یکی دیگر از اولویت‌های کاری برشمرد و گفت:همکاران اداری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ابتدا به ساکن باید تلاش کنند مطالبات و مشکلات ارباب رجوع‌ها را در ادارات شهرستان‌های مربوطه خود مرتفع نمایند.
جمالی آرند، با بیان اینکه تخلف هیچ یک از کارکنان اداری را به عهده نخواهد گرفت و تحت هیچ شرایطی از آن دفاع نخواهد کرد افزود:در صورت مشاهده با فرد متخلف برابر ضوابط قانونی برخورد خواهد شد و خودش باید پاسخگوی تخلفاتش باشد.
وی، همچنین رعایت سلسله مراتب اداری برای انجام کار‌های اداری را لازم و ضروری دانست و گفت:رعایت سلسله مراتب اداری موجب برنامه ریزی بهتر، پیشبرد اهداف، ارتقاء و تعالی نظام آموزش و پرورش و عرصه تعلیم و تربیت است.
محمد جمالی آرند، استفاده از تمامی ظرفیت ها، تعامل و همراهی با نیرو‌های توانمند و شایسته سالاری را در راس برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و افزود:از نیرو‌های توانمند و پای کار حمایت قاطع و با نیرو‌های سهل انگار و سنگ انداز در پیشبرد اهداف و امور تعلیم و تربیت هم برخورد می‌شود.
وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ایم ماه را فرصتی مناسب برای خودسازی، دوری از گناهان و خالص شدن برای خداوند متعال دانست و گفت:تقویت بردباری و مقاوم کردن انسان در برابر اطاعت از فرامین الهی و همچنین مقاوم کردن انسان در مقابل ناملایمات از جمله آثار و برکات معنادار روزه‌داری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار