سامانه «مدیریت جلسات تلاوت قرآن کریم در مساجد» با حضور نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل و برخی مسوولان استانی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 13 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مصطفی آمون، ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: سامانه «مدیریت جلسات تلاوت قرآن کریم در مساجد» با هدف ساماندهی فعالیت‌های پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور آیت الله عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رونمایی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: سامانه «مدیریت جلسات تلاوت قرآن کریم در مساجد» با هدف ساماندهی فعالیت‌های پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آئین استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مهدیه اردبیل رونمایی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: قاریان با مراجعه به این سامانه می‌توانند با ثبت نام برای حضور در برنامه‌های پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد اعلام آمادگی کنند.

وی افزود: طرح پایگاه‌های قرآنی از ابتدای امسال با تاکیدات مقام معظم رهبری به صورت سازماندهی شده در حال اجرا هست و تاکنون ۱۳۹ پایگاه قرآنی به صورت رسمی در سامانه ثبت شده است.

آمون خاطر نشان کرد: قاریان استان اردبیل نیز با مراجعه به نشانی اینترنتی https://bachehayemasjed.ir/mpquran می‌توانند با ثبت نام در این طرح معنوی مشارکت کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار