مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نهال میوه در بین مددجویان با اولویت دارا بودن زمین و شرایط نگهداری نهال، توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی‌پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، بیان داشت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نهال میوه در بین مددجویان این نهاد با اولویت مددجویان روستایی که دارای زمین و شرایط نگهداری نهال بوده‌اند، توزیع شد.

وی افزود: این نهال‌ها شامل زیتون، بادام، توت، نارنج، لیمو، پرتقال، خرمالو، انجیر و خرما و همگی از نوع مثمر بوده که ارزش این نهال ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد استان، ادامه داد: این تعداد نهال با مشارکت یکی از خیرین خارج از استان و از طریق نهالستان‌های استان فارس خریداری و بین مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف استان توزیع و کاشت شده‌اند و در مجموع حدود ۶۰۰ خانواده مددجو از این نهال‌ها برخوردار شده‌اند.

مرادی‌پویانی خاطرنشان کرد: هدف از توزیع این نهال‌ها در بین خانواده‌های مددجو که به مناسبت هفته درختکاری صورت گرفته ترویج فرهنگ کار و اشتغال بین مددجویان، درآمد آفرینی برای خانواده‌ها و همچنین مشارکت در نهضت ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار