رییس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه سال آینده سال خوبی برای ورزش جودوی کشور است، گفت: سال آینده سه رویداد همزمان آسیایی در کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 07 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، آرش میراسماعیلی در جلسه مجمع جودوی خراسان شمالی که ۱۷ اسفندماه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات نتایج خوبی برای ورزش جودوی کشور رقم می‌خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، اقدامات جدیدی نیز در سال آینده برگزار خواهد شد. مسابقات نونهالان، نوجوانان و جوانان در سال آینده به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

میراسماعیلی ادامه داد: کشور به ۶ منطقه تقسیم شده است و مسابقات در این ۶ منطقه برگزار می‌شود که این امر برای توسعه ورزش جودو و نخبه پروری بسیار مهم است.

وی بیان کرد: همچنین اقدام جدید دیگری که از سال آینده برگزار می‌شود پرداخت حق عضویت است که وجه اخذ شده به هیات‌های ورزشی جودو تعلق می‌گیرد و هرچقدر تعداد نیروی بیشتری جذب شود حق عضویت بیشتری به هیات‌های جودو تعلق می‌گیرد.

میراسماعیلی تصریح کرد: ما با هیچ رشته ورزشی در جنگ نیستیم و اختلافی هم نداریم.

وی افزود: همچنین دو تا سه مسابقه برای کسب سهمیه المپیک داریم که در تلاش هستیم تا این سهمیه‌ها را کسب کنیم.

به گفته رییس فدراسیون جودو، ۱۲۱ هزار نفر عضو این فدراسیون هستند و اکنون بودجه فدراسیون به ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کار در خراسان شمالی سخت است، گفت: انتظار و توقع در این استان بالا است چراکه این استان دارای قهرمان جهان و آسیای جودو را دارد.

میراسماعیلی تاکید کرد: اولین مدال قهرمانی بزرگسالان آسیایی، مدال بزرگسالان جهانی نوجوانان جودو توسط ورزشکاران خراسان شمالی کسب شد.

وی ادامه داد: خراسان شمالی استان محرومی نیست چرا که سرمایه‌های انسانی بسیار غنی دارد و این استان ثروت بزرگی برای جودوی کشور محسوب می‌شود.

میراسماعیلی بیان کرد: خراسان شمالی دارای مدال‌های آسیایی و جهانی در ارتباط با جودو است بنابراین به طور قطع می‌تواند مدال المپیک را هم داشته باشد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار