فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان دستگیر شد. تصویر اراذل قمه به دست در شیراز دستگیر شدند
کد خبر: ۱۱۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 07 March 2024

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار فرج شجاعی اظهارداشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع مزاحمت اراذل و اوباش شمشیر به دست برای یک راننده در بلوار حسینی‌الهاشمی شهر شیراز و درخواست شهروندان از پلیس برای برخورد با وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، کمتر از 24 ساعت از زمان انتشار فیلم در فصای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های سطح شهر شیراز بازداشت کردند.

شجاعی اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.


فرمانده انتظامی شیراز ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار