با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 05 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل حوزه استاندار سرپرست جدید دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.
سید جوادهاشمی در این مراسم با اشاره به نقشه دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده گفت: زنان و مادران نقش موثری در مسائل تربیتی و اخلاقی در خانواده دارند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: طی سال‌های اخیر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که امور بانوان استانداری استان به جد پیگیر اعتبارات و برنامه‌های مربوط به فرزندآوری و جوانی جمعیت بود.
وی بیان کرد: موضوع دیگری که در دستور کار حوزه زنان استانداری قرار گرفت پیگیری برای پرداخت تسهیلات ازدواج بود و کار‌های خوبی نیز انجام گرفت.
هاشمی از واگذاری زمین به یک هزار و ۸۱۴ خانواده در طرح ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره و عنوان کرد:اجرایی و عملیاتی شدن مشوق‌های دولت برای ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن قدردانی از اقدامات سرپرست سابق دفتر امور زنان و خانواده مشکلات خانوادگی را علت اصلی عدم پذیرش مسئولیت امور بانوان برای مدیرکل سابق دانست و بیان کرد: آسیب‌های حوزه زنان شناسایی و از طریق ارتباط با جامعه فرهنگی و قرآنی و همچنین خیرین رفع شود.
سرپرست سابق امور بانوان و خانواده استانداری هم با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت به استان ۷۹ میلیارد تومان به حوزه بانوان اختصاص یافت، گفت: این اعتبار برای ساخت سالن ورزشی، پارک بانوان، کمک به زوج‌های نابارو و رفع آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان اختصاص یافت که پیگیر جذب این میزان اعتبار هستیم.
بتول محمدی با بیان اینکه در راستای جوانی جمعیت ستاد خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری‌ها تشکیل شد، گفت: سهم استان از محل بند (ح) تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه یک میلیارد و ۷۳۰ میلیارد تومان بود که طبق آبین نامه ۳۰ درصد به زنان شاغل در ادارات و ۷۰ درصد در راستای ارتقاء سلامت و آموزش جامعه هدف باید اختصاص داده شود.
در پایان از زحمات بتول محمدی تجلیل و سیده راضیه مختاری یوسف آباد به عنوان سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
هاشمی با انتصابهای قبیله ای ..... تو استان گشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار