منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع و یقین با همه توان سعی خواهیم کرد که کار‌های نصف و نیمه و مانده بر زمین را به اتمام برسانیم و در خدمت این ملت بزرگ باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 04 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علی نیکزاد ضمن تقدیر، تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از باب اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بر «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت» تاکید داشتند، حضور مردم در عرصه انتخابات دارای معنی است یعنی استفاده از جمهوریت برای پشتیبانی جمهوری اسلامی، استفاده از حق تعیین سرنوشت، استفاده از حقوق بزرگ ملت ایران، استفاده از اینکه میزان رای مردم است.

وی ادامه داد: بنابراین من به نوبه خودم از مردم تقدیر، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و از اینکه این ملت بزرگ دوباره به ما اعتماد کردند و ما دوباره به روش و منشی که مبنای سربازی ولایت و کشور و نوکری مردم بوده است آنرا به جلو خواهیم برد و در این راستا از حسن اعتماد آحاد مردم استان، شهرنشینان و روستا نشینان و بزرگان شهر تشکر می‌کنم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود:، چون گذشته با همه توان و مجاهدت و مراقبت در جهت حل مشکلات مردم قدم خواهم گذاشت و در بحث عمران روستایی، عمران شهری، اشتغال و مباحث فرهنگی، مباحث عمران و زیرساختی و ارتباطات رسیدگی لازم را انجام خواهم داد.

نیکزاد تاکید کرد: قطع و یقین با همه توان سعی خواهیم کرد که کار‌های نصف و نیمه و مانده بر زمین را به اتمام برسانیم و در خدمت این ملت بزرگ باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار