معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه بهاره همزمان با نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان، از ۱۹ تا ۲۶ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، بنفشه امامی‌نیا با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه امسال نیز مانند سنوات گذشته برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای ایام پایان سال را در دستور کار دارد و از مدت‌ها قبل برای برگزاری این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده، گفت: با توجه به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، امسال نمایشگاه بهاره و ماه رمضان همزمان برگزار خواهد شد.

وی از اختصاص فضای سه هزار مترمربع به این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه دایر خواهد شد که اولویت حضور نیز با واحدهای تولیدی و عرضه کنندگان مستقیم کالای استان است.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه انواع پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، کالاهای اساسی، مواد غذایی وسایل سفره هفت سین و... را از جمله اقلامی دانست که در این نمایشگاه عرضه می‌شود و تاکید کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی غرفه‌هایی برای عرضه کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ و ... نیز با قیمت تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

امامی‌نیا اظهار کرد: کالاهای نمایشگاه ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش شده کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود بهترین کیفیت را داشته باشد و بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد، افزود: با همکاری دستگاه‌های مربوطه نظارت کافی بر روند قیمت گذاری کالاها و عرضه آنها  با هدف جلوگیری از بروز تخلف انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار