استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه از مشارکت ۳۲ هزار کرمانشاهی در اجرای عملیات انتخابات استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 01 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه (یازدهم اسفندماه) در حاشیه بازدید از عملکرد الکترونیکی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سالن شهدای دولت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چند کاه گذشته حرکت مطلوب و فزاینده‌ای را توسط مردم و مسئولان شاهد بودیم.

وی افزود: از ابتدای صبح امروز همه چیز آماده حضور مردم در انتخابات بوده و صندوق‌ها در اقصی نقاط استان آماده اخذ رأی هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۳۲ تن از هم‌استانیان از اصناف مختلف در عملیات انتخابات مشارکت کردند، امروز به واقع روز مردم بوده و باید به خاطر داشته باشیم که به تعبیر امام خمینی (ره) میزان رأی ملت است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای صبح پای صندوق رأی حاضر شدند و فرمودند «فاستبقوا الخیرات»، پس از تمام هم‌استانیان دعوت می‌کنم که مانند افتخار آفرینی در یوم‌الله ۲۲ بهمن از ابتدای صبح به صورت خانوادگی پای صندوق‌ها حضور یابند.

شاهد حضور حداکثری مردم هستیم

علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در این جمع، بیان کرد: امروز شاهد روز اصلی و پایانی انتخابات هستیم که روزی از ایام‌ الله است.

وی افزود: حضور هم استانیان و هموطنان موجب ناامیدی دشمن شده و دست او را از طمع برای این سرزمین کوتاه می‌کند، تمام تلاش خود را در این ایام برای حضور مردم به کار گرفته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۱۵ دقیقه ابتدایی آغاز فرایند انتخابات چهار هزار تن از هم‌استانیان در رأی دهی مشارکت کردند و این نشان از حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد.

وی اضافه کرد: نتیجه انتخابات قطعا موجب خرسندی ۲۵ هزار شهید استان کرمانشاه خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار