فرمانده انتظامي استان از کشف ٣٣٣ دستگاه انواع لوازم الکترونيک قاچاق خبر داد .
کد خبر: ۱۱۵۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 29 February 2024

به گزارش خبرگزاري تابناک کرمانشاه، مهدي حاجيان اظهار کرد: ماموران ايستگاه بازرسي شهيد زنگنه کنگاور حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون حامل بار مشکوک و جهت بازرسي آن را متوقف کردند .

وي ادامه داد: پس از توقيف خودرو راننده به ماموران عنوان کرد کاميون وي مخصوص حمل جوجه يک روزه بوده و در حال عظيمت به استان هاي مرکزي کشور است.

سردار حاجيان افزود: توضيحات راننده ماموران را قانع نکرد و در بررسي هاي فني و تخصصي از قسمت حمل بار موفق به کشف يک جاساز شده و پس از بازرسي تعداد زيادي لوازم الکترونيک و سيگار قاچاق کشف کردند .

رئيس پليس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تيزهوشي ماموران و در بازرسي هاي صورت گرفته ٣٣٣ دستگاه لوازم الکترونيک شامل 46 دستگاه لپ تاپ، ٢٧٣ دستگاه تبلت، ٣٠ دستگاه قلم مخصوص، 9 دستگاه هدفون و هفت دستگاه ساعت هوشمند همگي به مارک اپل، چهار دستگاه دوربين فيلمبرداري به مارک سوني و ٩۵٠ هزار نخ سيگار قاچاق کشف شد.

وي ارزش محموله کشف شده را طبق نظر کارشناسان ٣٨٠ ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: در اين راستا راننده خودرو دستگير و براي صدور حکم لازم تحويل مراجع قضائي شد .

سردار حاجيان در پايان مبارزه با پديده قاچاق و برخورد قاطعانه با افراد قاچاقچي را جزو مهمترين برنامه ها و اولويت های پليس کرمانشاه عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار