سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش برف در سطح استان گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان لغزنده است، اما در حال حاضر محدودیتی در بحث تردد یا استفاده از زنجیر چرخ نداریم.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 28 February 2024

جاده‌های کرمانشاه لغزنده است/ قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شویدبه گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا عبدالحسین زارع با اشاره به شروع بارندگی ها در سطح استان، گفت: خوشبختانهابناک کرمانشاه  هم اکنون شاهد بارش برف در سطح محورهای استان هستیم و هرچند شدت بارش ها زیاد نیست، اما سطح تمام محورها لغزنده است.

زارع با تاکید بر ادامه دار بودن بارش ها، از رانندگان خواست حتما پیش از حرکت از طریق تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

وی افزود: همچنین از رانندگان درخواست می شود حتی المقدور در این شرایط جوی از تردد غیرضروری در محورهای استان اجتناب کنند و حتما پیش از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی و سیستم فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

زارع همچنین بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی و لباس گرم و خوراک هم تاکید کرد.

وی افزود: در شرایط لغزندگی جاده ها، تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز بیش از هر زمان دیگر می توانند حادثه ساز شوند، بنابراین از رانندگان می خواهیم در چنین شرایطی بیش از هر زمان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

به گفته سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه، هم اکنون ۸۲ گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت پوشش دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار