جمعی از حامیان ناصر مرادی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه کرمانشاه متنی در حمایت از وی منتشر کردند.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 26 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه، جمعی از حامیان ناصر مرادی متنی در حمایت از وی منتشر کردند؛

در متن این پیام چنین آمده است:

سلام و عرض ادب

در فضای مجازی دست به دست هم داده‌اید تا فردی را برای نمایندگی شهرمان انتخاب کنیم که از جنس مردم، با مردم و برای مردم پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته است.
آقای مهندس ناصر مرادی تجربه خدمت در سازمان‌هایی همانند ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش، سازمان جهاد سازندگی و کشاورزی و جامعه گردشگری استان را دارد.
از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هر سازمان، نهاد دولتی، سازمان‌های مردم نهاد، مناطق محروم و دور از مرکز به تجربه و تخصص وی نیاز داشته در نهایت تواضع و بدون چشمداشت کمال همکاری، همیاری و هم‌افزایی را داشته و در تمامی طول خدمت برای استان کرمانشاه و کشور مفید و مثمرثمر بوده است.
با توجه به شناخت وی از تعداد زیادی از سازمان‌های دولتی و عموم جامعه، ورود ایشان در عرصه قانونگذاری، سیاست و اقتصاد می‌تواند به مردم فهیم، روشنفکر، شهیدپرور و همیشه در صحنه کرمانشاه خدمات ارزنده‌ای داشته باشد.
مردم شریف و فهیم شهر کرمانشاه با انتخاب بجا و شایسته آقای مهندس ناصر مرادی به رونق اقتصادی، گردشگری، عمران و آبادانی این شهر و حومه کمک می‌نمایند.
ایشان در خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر هستند و پشتکار وی زبانزد همگی دوستان و آشنایان است.
به امید پیروزی رزمنده‌ای که در لباس سربازی کوه‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان و دشت‌های خوزستان به رشادت‌های وی شهادت و گواهی می‌دهند.

«جمعی از حامیان مهندس ناصر مرادی»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار