معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مهم ترین برنامه‌ای که در سال جاری با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و با مشارکت دستگاه‌های همکار انجام می شود، جشنواره جوان برتر ایران زمین است.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 19 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، وحید فروهر به مناسبت فرا رسیدن «هفته جوان» اظهار کرد: برنامه‌های هفته جوان امسال که از امروز ۳۰ بهمن شروع و تا ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت در سه محور ارائه خدمات به جوانان، آشنایی جوانان با هویت انقلاب اسلامی و آشنایی آحاد جامعه با نقش جوانان خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شعار امسال هفته جوان، «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» انتخاب شده که در تمامی برنامه ها لحاظ خواهد شد.

فروهر ادامه داد: مهم ترین برنامه‌ای که در هفته جوان سال جاری با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و با مشارکت دستگاه‌های همکار انجام می شود، جشنواره جوان برتر ایران زمین است. این جشنواره در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و در ۱۰ موضوع و عرصه اعم از قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگرهای فعال رسانه و فضای مجازی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش‌بنیان، ورزش و فعال اجتماعی و جهادگر اجرا می شود که به شناسایی جوانان برتر توسط دستگاه‌های اجرایی می پردازد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی همکار و مرتبط با موضوع، جوانان برتر حوزه کاری خود را معرفی کرده اند که پس از داوری در سطح ملی از نفرات منتخب به طور ویژه در جشنواره جوانان برتر ایران زمین مورد تجلیل قرار می گیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار