مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: این مجموعه برای مقابله با وقوع هرگونه حوادث احتمالی از جمله سیل، قطع گاز ناشی از بارش‌ها و ورود توده هوای سرد در فصل زمستان آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 14 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز در نشست کمیته مقابله با بحران اظهار کرد: شرکت گاز استان با آمادگی کامل برای مقابله با وقوع حوادث احتمالی طبیعی، غیرمترقبه یا هرگونه حوادث دیگر، اتفاقات را در شبکه توزیع گاز مدیریت می‌کند تا آحاد مختلف مردم در مصرف گاز دچار کمبود یا مشکل نشوند.

وی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره احتمال شدت بارندگی‌ها در اقصی نقاط استان، تمامی کارکنان شرکت گاز در واحدهای ستادی و شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش بوده، همچنین تجهیزات شرکت گاز نیز برای مقابله با حوادث آماده بکار هستند و تاسیسات و شبکه گازرسانی استان بطور مداوم رصد و پایش می‌شوند.

کشاورز تصریح کرد: شرکت گاز استان با نصب تجهیزات استاندارد و انجام تعمیرات پیشگیرانه در ایستگاه‌ها و تاسیسات خود و نیز ایجاد هماهنگی بسیار مناسب بین همکاران در اقصی نقاط استان، سبب اطمینان‌ خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی برای خدمات‌رسانی پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام حفظ آمادگی کامل برای مقابله با بحران را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: همه کارکنان شرکت گاز استان به ویژه نیروهای امدادی در حال آماده ‌باش هستند تا در صورت وقوع حوادث، از بروز هرگونه خسارت و آسیب به تاسیسات گاز، شبکه و ایستگاه‌ها جلوگیری شود و خللی در روند گازرسانی به مشترکان ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: آمادگی کامل واحدهای پشتیبانی منابع انسانی، مخابرات، تدارکات کالا برای تامین تجهیزات مورد نیاز و برخورداری تمامی خودروهای شرکت از سلامت فنی و تجهیزاتی و همچنین اقدامات موثر نشت‌یابی از تاسیسات و خطوط در این شرایط، ضرورت دارد.

کشاورز با بیان اینکه مقاوم‌ سازی، بازسازی خطوط گازدار تغذیه، توزیع و تأسیسات وهمچنین تاب‌آوری شبکه گاز را جز اولویت‌های کاری شرکت گاز استان است،اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه و قابل قبولی برای جلوگیری از قطعی گاز در اثر حوادث طبیعی در اقصی نقاط استان اندیشیده شده که در سیل سال ۱۳۹۸ برای جامعه هدف قابل لمس بوده است./م

برچسب ها: شرکت گاز ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار