رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات به عنوان سرمنشا بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت ها محسوب می‌شود و مشارکت در آن بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 13 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز، ۲۴ بهمن ماه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: ۹۲۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در استان در یک هزار و ۵۷۹ نقطه جمعیتی، رای‌گیری را انجام خواهند داد و هیچ نقطه جمعیتی در استان وجود ندارد که شعبه اخذ رای برای آنجا پیش بینی نشده باشد.

وی با بیان این که تایید صلاحیت نامزد‌ها با سلایق سیاسی مختلف زمینه حضور حداکثری را فراهم می‌کند، افزود: تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر از نامزد‌ها تایید شده و این رقم افزایش ۶۵ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

ناهیدی بر تسهیل روند رای گیری از رای دهندگان در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: در این دوره، نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست، سایر مدارک هویتی مثل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رای دهندگان، معتبر هستند. برای رای به نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و هم داوطلبان مجلس خبرگان از یک تعرفه استفاده می‌شود.

وی انتخابات را به عنوان سرمنشا بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: برای تسهیل در دسترسی رای دهندگان به شعب اخذ رای، ۸۶ شعبه در استان نسبت به دوره قبل افزوده شده است.

وی با بیان اینکه کار رسانه و روابط عمومی یک هنر است، گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی اقدامات و دستاورد‌های برجسته را با تولید محتوای اثرگذار و شبکه‌ای و مکرر و اقناعی برای مردم تبیین و منعکس کنند.

ناهیدی با اشاره به اهمیت و نقش شورای اطلاع رسانی، بر برنامه ریزی منسجم و هدفمند بودن تبلیغات در جهت جلب مشارکت حداکثری و گفتمان سازی تاکید کرد.

وی به موضوع با اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند و با ایفای نقش، مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

ناهیدی با تشریح برخی از دستاورد‌های و اقدامات موثر صورت گرفته در این راستا، تبلیغات و اطلاع‌رسانی هنرمندانه را مهم دانست.

رئیس ستاد انتخابات استان استفاده از ظرفیت‌های موجود هر یک از دستگاه‌ها، نهاد‌ها و دهیاری‌ها با تبلیغات و تولید محتوای اثرگذار را در مشارکت حداکثری موثر دانست.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار