فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در نقد کردن باید حتما انصاف را رعایت کنیم و ضوابط اخلاقی را رعایت کرده و از تخریب بپرهیزیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 10 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا افشار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر ظهر امروز در نشست با فعالان فضای مجازی ابهر با اشاره به اینکه دوران پیش رو دوران بسیار حساسی برای کشور ما به شمار می‌رود، اظهار کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری در دل یک پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم و تغییرات بزرگ و اساسی در دنیا در حال وقوع است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه وجود برخی از انتقادات تصریح کرد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در نقد کردن باید حتما انصاف را رعایت کنیم و ضوابط اخلاقی را رعایت کرده و از تخریب بپرهیزیم.
وی با تاکید بر اینکه همه ما به ویژه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در آستانه انتخابات وظیفه داریم در راستای شورآفرینی و انیدآفرینی تلاش کنیم، ادامه داد: باید از سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم مرهیز شود.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان‌اینکه در آستانه انتخابات شاهد شیطنت برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های معاند هستیم که در راستای پمپاژ اخبار ناامید کننده در جامعه تلاش می‌کنند، اضافه کرد: این همه تلاش در حالی است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به قله نزدیک شده‌ایم و خستگی ممنوع است.
افشار با تاکید بر اینکه باید دستاورد‌های نظام را برای مردم تبیین کنیم، خاطر نشان کرد: قضاوت را باید به خود مردم بسپاریم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار