سرمربی فجر سپاسی:در بازی با مس نزدیک به 85 دقیقه نسبت به مس بر‌تر بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و همچنین داوری در شکست فجرسپاسی برابر مس تاثیرگذار بود.
کد خبر: ۱۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛علی اصغر کلانتری پس از شکست خانگی تیمش برابر مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری اظهار داشت: امروز در شرایطی دست خالی میدان را ترک کردیم که بازی خوبی ارائه دادیم و مسلط‌تر از حریف در میدان بودیم اما همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نمی‌شود.

وی افزود: در بازی با مس نزدیک به 85 دقیقه نسبت به مس بر‌تر بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و در مقابل حریف با یک پنالتی مشکوک به گل پیروزی بخش رسید و 3 امتیاز کامل بازی را از آن خود کرد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: به اعتقاد من داوری در شکست فجرسپاسی برابر مس تاثیرگذار بود و شرایط بازی به شکلی بود که بازیکن شماره 6 مس، احمد زنده روح باید کارت قرمز می‌گرفت اما داور در اخطار دادن به بازیکنان مس مماشات می‌کرد.

کلانتری بیان کرد: پیش از این هم در مورد داوری صحبت کرده بودم و امروز هم داور در حالی عیله ما پنالتی گرفت که به عقیده من آن صحنه اصلا پنالتی نبود با این حال رای داور را پذیرفتیم و در حالی مغلوب شدیم که مستحق این باخت نبودیم.

وی تصریح کرد: هنوز چند بازی تا پایان فصل باقی مانده و چیزی برای ما از دست نرفته زیرا اختلاف امتیازات تیم‌ها با هم کم است و با کسب چند نتیجه خوب و دلخواه می‌توانیم مدعی صعود شویم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز خاطرنشان کرد: فجرسپاسی می‌تواند در مسابقات آینده خود این شکست را جبران کند و به کورس صعود بازگردد اما باید تلاش کنیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار