معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 05 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و. بویراحمد ، فرشید کرمی با تبریک دهه عزت آفرین و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان ۵ چمن مصنوعی در مدارس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه وچرام به نمایندگی از دیگر پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همزمان در شهرستان‌های مارگون، بهمئی، گچساران و منطقه چاروسا نیز ۷ چمن مصنوعی دیگر مورد بهره برداری قرار گفت.
کرمی با بیان اینکه این پروژه‌ها به صورت مشارکتی انجام می‌گیرد گفت: ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این چمن‌های مصنوعی هزینه شده است.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تنها ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که طی یک سال اخیر بیش از یک و نیم برابر رشد داشته است.

کرمی بیان کرد: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان به ۱۱۱ هزار متر مربع رسیده است.
وی، یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم برای توسعه ورزش دانش‌آموزی را اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: در این خصوص در سال گذشته ۶۰ طرح سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که صد درصد اجرا شد و در سال جاری نیز ۶۱ پروژه در قالب ۴۳ چمن مصنوعی و کف پوش سالن‌های ورزشی اختصاص یافته است.

کرمی، از ستاری فرد معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش برای این ایده خوب وجدید در طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مدارس تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار