استاندار قزوین گفت: کشور ما با اداره ملت و تدبیر و قدرت به پیش می‌رود و امنیت و آسایش و آرامش در کشور حاکم است و با پیروزی انقلاب اسلامی ملت به «عزت» و نظام به «اقتدار» رسید.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 03 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی در جشن انقلاب در جمع دانش آموزان دختر رای اولی شهرستان آبیک که پیس از ظهر امروز در سالن ۹ دی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برگزار شد، با تاکید بر حضور دانش آموزان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: دانش آموزان رای اولی علاوه بر شرکت پرشور در انتخابات، لازم است درایت، تواضع و دقت لازم در انتخابات مجلس را داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند که خود و اطرافیان آنها سالم باشند و تخصص لازم را داشته باشند.

وی افزود: دانش آموزانی که به سن بلوغ سیاسی رسیده‌اند می‌توانند خوب و بد را از هم تشخیص دهند که برای هر سلیقه‌ای، انتخاب وجود دارد و نظام جمهوری در سن تکلیف سیاسی این اختیار را به دانش آموزان داده و برای سرنوشت و آینده کشور   تصمیم بگیرند.

استاندار قزوین قدرت ایران اسلامی را متکی به دانش و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مقوله دانش مبنی یک عامل بازدارندگی ادامه داد: کشور ما با اداره ملت و تدبیر و قدرت به پیش می‌رود و امنیت و آسایش و آرامش در کشور حاکم است و با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به «عزت» و نظام به «اقتدار و قدرت» رسید.

دولت پیگیر بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده از گذشته است

حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان آبیک هم در این جشن گفت: گرچه با کمبودها و نقص‌ها و مشکلات در کشور مواجه هستیم اما نباید آنها را بزرگ جلوه دهیم و اساس نهضت الهی، زحمات انقلاب و خون شهدا را زیر سوال ببریم.

وی افزود: شهرستان آبیک سرشار از جوانان غیرتمند، انقلابی و خوب است که قابل توصیف نیست و باید قدرشان را دانست.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: دنبال سیزدهم پیگیر بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده از دولت قبل است و در بسیاری از جاها موفق عمل کرده است.

روحانی اضافه کرد: در زمان رژیم پهلوی مردم نمی‌توانستند با مسوولان ارتباط برقرار کنند و افرادی خاص می‌توانستند دیداری با فرماندار یا بخشدار داشته باشند اما با پیروزی انقلاب و به برکت نظام اسلامی مردم به راحتی با مسوولان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و مسایل و مشکلات خود را در میان می‌گذارند که جای شکر دارد.

شرکت در انتخابات، سیلی محکمی بر چهره دشمنان است

نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان آبیک هم در این جشن با اشاره به وجود ۱۸ هزار رای اولی در استان بیان کرد: قطعا حضور گسترده مردم و جوانان و دانش آموزان در انتخابات برای دوست‌داران و دشمنان نظام مهم است‌ و شرکت گسترده در انتخابات سیلی محکمی بر چهره دشمنان خواهد زد.

وی شرکت در انتخابات را امری واجب دانست و تصریح کرد: شکل‌گیری مردم سالاری با شرکت در انتخابات تحقق می‌یابد و سبب می‌شود برای آینده کشور خودمان تصمیم بگیریم.

این مسوول بر شرکت باشکوه دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته که باید دانش آموزان با آنها آشنا شوند و بدانند که نظام چه برکاتی داشته و دارد.

تجدید میثاق مسوولان با شهدای آبیک

به گزارش فارس، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به همراه تنی چند از مسوولان استان، حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان آبیک ، مددخانی فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای نامدار شهر آبیک، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای والامقام نامدار شهر آبیک ادای احترام کرد و با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد.

همچنین استاندار قزوین به همراه مسوولان در بیت شهید شاپور نیکخواه حضور یافت و با مادر این شهید گرانقدر دیدار و گفت و گو کرد.

این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافته بود و در بیستم مهر سال ۶۴ و در سن ۲۱ سالگی، در لولان اشنویه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شربت شهادت را نوشید. مزار او در گلزار شهدای شهر آبیک واقع است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار