فرماندار سرپل‌ذهاب از افتتاح و بهره‌برداری ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 02 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صدراله بابلی» تبریک ایام مبارک دهه فجر و بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که در رونق و پیشرفت شهرستان تاثیرگذار خواهد بود و وظیفه ما است تا مردم را از این خدمات و برکات آگاه کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال ایام‌الله دهه مبارک فجر «جشن‌ملی، مشارکت قوی و آینده روشن»، اظهار کرد: ۲ رخداد عظیم و بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند پیش‌روی ما قرار دارد که این بار نیز ملت بزرگ ایران باصلابت‌تر و باشکوه‌تر از گذشته در این ۲ رویداد بزرگ، ملی و مهم شرکت خواهند کرد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه مختلف برای ایام‌الله دهه‌ فجر در شهرستان پیش‌بینی شده که از امروز ۱۲ بهمن آغاز شده و مهم ترین این برنامه ها شامل دیدار مدیران و کارمندان ادارات با امام جمعه و اجرای سلسله جشن ها در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و مدارس است و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن خواهیم بود.

بابلی افزود: برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با محوریت مردم برگزار خواهد شد زیرا این انقلاب متعلق به مردم است و خود مردم در اجرای برنامه‌های آن نقش خواهند داشت.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد

منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار