استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت بر این مهم تاکید داشتند که مدیران با فساد بی‌محابا برخورد کنند و این مهم باید سرلوحه کار مسئولان این استان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 31 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل بازرسی استان مرکزی در اراک، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به شدت درگیر حجم کاری بالا و نیروی انسانی کم هستند اما این مشکلات سبب نخواهد شد تا در انجام وظایف خللی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه، بازرسی کل کشور جزیی از رشد و پیشرفت کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: همه کارشناسان معتقدند یکی از دلایلی که به جمهوری اسلامی آسیب می‌زند، فساد اداری و اقتصادی و نبود سلامت اداری است.

مخلص‌الائمه افزود: لازم است سلامت اداری ارتقا داده شود که نشان از پایبندی به اسلام است و ناکارآمدی، نارضایتی مردم را به همراه دارد و فقر را تشدید می‌کند.

وی اظهار کرد: سازمان بازرسی، نهاد ارشد نظارت کشور است و جایگاه رفیعی دارد و ۲ وظیفه برای این مجموعه ترسیم شده که شامل، نظارت بر حُسن اجرای امور و نظارت بر اجرای قانون است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: هرگاه این نهاد نظارتی در مورد مقوله‌ای هشدار بدهد، مدیران موظف هستند توجه به هشدارها را با حداکثر دقت، مورد اهتمام قرار دهند.

مخلص‌الائمه افزود: بازرسی استان با وجود محدودیت در نیروی انسانی و حجم ماموریت، هرگاه نیاز بوده در بخش‌های مختلف استان حضور داشته است.

وی بیان کرد: استان مرکزی از جمله استان‌های تولیدی است و در سال‌های اخیر در خصوصی‌سازی شرایط بدی را تجربه کرد.

استاندار مرکزی گفت: اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر شکل گرفته و در ۲ سال اخیر اعتراضی در خصوص معوقه کارگران در این استان مشاهده نشده و توفیقات در این بخش همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار