فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح ۷۲ ساعته برخورد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و خودروهایی که در شکل ظاهری آنها تغییر ایجاد شده، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 30 January 2024
 

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سردار "مهدی حاجیان" در جمع خبرنگاران به تشریح اجرای طرح مقابله با خودروهای فاقدپلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و خودروهایی که در شکل ظاهری آنها تغییر ایجاد شده پرداخت و گفت: این طرح از روز گذشته(نهم بهمن) آغاز شده و تا روز چهارشنبه(یازدهم بهمن) اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح مقابله با خودروهای فاقدپلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و آن هایی که در شکل ظاهری آن ها تغییر ایجاد شده با حضور همه یگان های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در کل استان اجرایی می شود.

 حاجیان ادامه داد: مطابق ماده ۷۲۰ قانون اسلامی افرادی که از خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش استفاده کنند مجرم شناخته شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: افرادی که با خودرو پلاک مخدوش تردد و یا ارقام آن را دست کاری کنند، مرجع قضایی در خصوص آنها تصمیم گیری می کند.

وی با بیان اینکه خودروهای فاقد پلاک نیز توقیف و تا مشخص شدن وضعیت به پارکینگ منتقل خواهد شد، افزود: خودروهایی نیز که در وضعیت ظاهری آنها تغییر ایجاد شده به مدت دو هفته متوقف و به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

 حاجیان در پایان از شهروندان خواست با تمکین به قانون از تردد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و آنهایی که در شکل ظاهریشان تغییر ایجاد شده خودداری کنند و گفت: همشهریان در صورت مشاهده چنین خودروهایی می توانند موضوع را از طریق سامانه های ۱۱۰ و ۱۲۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار